بایکوت! در حاشیه احتمال سفر آیت‌الّله مرگ به نیویورک- سیاوش مدرسی

خبر احتمال سفر “رئیسی آیت الله مرگ” به نیویورک برای شرکت در هفتاد و هفتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل که از تاریخ ۱۳ تا ۲۷ سپتامبر در نیویورک برگزار میشود،  با واکنش وسیع نیروهای اپوزیسیون و مخالفین جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور روبرو شده است. قرار است رئیسی بعنوان  نماینده و سخنگوی دولت جمهوری اسلامی یعنی رژیم ۴۲ سال کشتار، اعدام، زن‌ستیزی و چپاول در روز ۲۱ سپتامبر در نشست مجمع عمومی یاوه سرایی کند.این درست است که بندرت نمایندگان واقعی مردم ملل مختلف مجال شرکت در چنین همایش‌هایی را پیدا میکنند! امّا دراین میان استفاده نیروها و دولتهایی مثل طالبان، داعش و جمهوری اسلامی از این تریبونها دقیقاً علیه تمام ارزشها، معیارهای حقوقی، سیاسی و اجتماعی ایست که بشریت امروز به آن دست یافته است.

احتمال شرکت “رئیسی آیت‌الّله مرگ” زشت ترین و غیر انسانی‌ترین جلوه مماشات دمکراسی رایج در مقابل دولتی است که در تمام تاریخ حیاتش جز مرگ و نیستی، فقر و اعدام و زن ستیزی، کودک ستیزی و آزادی ستیزی ارمغانی برای بشریت نداشته و ندارد.بایکوت نگردن کلیت نظام اسلامی دادن امتیازی بزرگ به نیروی ارتجاعی ایست که روزمره در ایران و منطقه کشتار میکند و کارنامه سیاهش در دادگاه‌های بین‌المللی مهر تبهکاری، تروریسم و توطئه‌گری خورده است.

در دادگاه میکونوس در برلین، در دادگاه رسیدگی به پرونده شلیک به هواپیمای اوکرائینی در کانادا، در دادگاه بلژیک و رسیدگی به پرونده اسدی دیپلمات تروریست جمهوری اسلامی، در دادگاه رسیدگی به پرونده جنایات حمید نوری همکار دون پایه رئیسی جلاد، کوهی از اسناد مربوط به سازماندهی ترورها و جنایات سران این حکومت از خمینی و خامنه‌ای گرفته تا رفسنجانی و ری‌شهری و رئیسی ثبت و افشا شده است! هیچ چیز پنهانی در میان نیست! در داخل کشور ۴۳ سال است که چرخه ترور، اعدام، زن ستیزی و کارگر ستیزی لحظه‌ای از کار نیفتاده است.

در مقابل چشم جهانیان و در خیابانها شهروندان آن مملکت را بر دار آونگ میکنند،هواپیمای مسافربری را سرنگون میکنند، گروگان میگیرند و معامله میکنند، به صورت زنان اسید میپاشند، دختربچه‌ها را مورد کثیف‌ترین تعرض‌های جنسی قرار میدهند و در کشمکش و رقابتهای مافیاهای درون نظامشان ارقام سرسام آور چپاول، دزدی، فساد و جنایت را علنی میکنند! اما بازهم بالهال نظام باهم میسازند و بازهم بکارشان ادامه میدهند.

این‌ها حقایق پنهان و یا اتهاماتی نیازمند اثبات نیستند! همه چیز در روز روشن و در بسیاری موارد با افتخار از طرف خودشان اعلام میشود!احتمال حضور تبهکاری از این سلسله تبهکاران در پشت تریبونی که دستکم وعده عدالت را داده جز لکه ننگ بردامن سازمان ملل نیست.

احتمال حضور رئیسی این تبهکار حرفه‌ای در مجمع عمومی سازمان ملل به حق از طرف کلیه نیروهای مدافع حقوق انسان محکوم شده است. از خانم فاطمه سپهری در مشهد گرفته تا خواننده سرشناس ایرانی داریوش، از مجامع مدافع حقوق بشر تا احزاب و سازمانها و شخصیت‌های مختلف علیه رژیم جمهوری اسلامی در روز ۲۱ سپتامبر و در مقابل سازمان ملل در نیویورک اعلام برپایی روز اعتراض کرده‌اند تا به جهانیان اعلام کنند که:رییسی سخنگو و پرچمدار رژیم زن ستیز، شکنجه و ترور اعدام در ایران و منطقه است! نه نماینده مردم!رئیسی سخنگوی مافیاهایی است که خاک، دریا و آسمان را چپاول کرده‌اند، نه سخنگوی مردم فقر زده و چپاول شده!رئیسی سخنگوی رژیم اسلامی و سازمانده دارودسته‌های ترور در عراق، لیبی، فلسطین و یمن  و هرجای دیگر که امکان نفس کشیدن داشته باشند است، نه نماینده مردم فلسطین و سوریه و عراق و لبنان و یمن!

دولت جمهوری اسلامی جایی در میان مردم ایران ندارد ونباید در جهان هم محلی از اعراب داشته باشد، همانطور که رژیمهای طالبان و داعش جایی نداشتند و ندارند.

دولت جمهوری اسلامی دولت باندها و مافیاهای تبهکاری است که یک جامعه ۸۴ میلیون نفری را به گروگان گرفته است. این تبهکارها با منطق زور و پول و جور و جهل حکومت کرده‌اند و رمز بقایشان جز این نیست. این حکومت با هیچ یک از نرمها و معیارهای حتی عقب مانده اجتماعی در ساختارهای سیاسی عصر سرمایه‌داری خوانایی ندارد، آنها برای سرکوب انقلاب آمدند و خود محرک انقلابی دیگراند.

روز ۲۱ سپتامبر در مقابل سازمان ملل اعلام خواهیم کرد که نمایندگان این حکومت باید از تمام مجامع بین‌المللی طرد و منزوی شوند! ما خواستار بایکوت تام و تمام رژیم جمهوری اسلامی هستیم.در روز ۲۱ سپتامبر خواهان همگامی و همراهی جهان با مردم ایران برای به‌زیر کشیدن این بختکهای سیاه ضد بشری در ایران و منطقه هستیم.با ما همراه شوید و یکصدا در تمام تجمعها، نشستها و جلسات خواهان بایکوت همه جانبه و محاکمه سران تبهکار جمهوری اسلامی شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *