حامیان و مدافعین تروریسم جمهوری اسلامی را طرد و افشا کنیم!

لایحه دولت بلژیک برای آزادی اسدالله اسدی دیپلمات تروریست جمهوری اسلامی در کمیسیون روابط خارجی پارلمان بلژیک‌ به تصویب رسید و قرار است پنجشنبه آینده در صحن علنی مجلس به رای گذاشته شود.
دولت‌ و کمیسیون مربوطه عملاً تصویب کردند که تصمیم‌گیرنده آزادی تروریستهای اعزامی رژیم جمهوری اسلامی به اروپا خود سازماندهندگان ترور در ایران خواهند بود.
به این ترتیب دولت بلژیک رسماً و قانون به تروریستهای جمهوری اسلامی مجوز ترور در اروپا و بازگشت به آغوش مهربان اسلام را علیرغم اثبات جرم آنها و محکومیتشان در دادگاهای اروپا را میدهد.
دولت بلژیک از طرف کل اتحادیه اروپا با ادعای حمایت از اروپائیان گروگان‌گرفته شده در ایران با گروگانگیرها همکاری میکند و چراغ سبز گروگانگیری باج‌خواهی و صدور انقلاب اسلامی را به سردمداران یکی از کثیف‌ترین سازماندهندگان تروریسم در داخل و خارج ایران را صادر میکند!
دولت بلژیک عملاً مهر باطل شد بر استقلال قوه قضائیه در دمکراسی اروپایی میزند و اعلام میکند که منافع دولت سرمایه‌داران بر تمام موازین حقوق بشری ادعایی آنها میچربد و ارجح است.
وزیر دادگستری اعلام میکند که این لایحه بنفع منافع ملی بلژیک است و اگر تصویب نشود جان شهروندان بلژیکی در خطر خواهد بود.
آیا در گفتگوها و زدوبندهای محرمانه سران و کاربدستان رژیم به ایشان تضمین داده شده است که از این ببعد هیچ فرد بلژیکی و اروپایی در ایران بوسیله ایادی رژیم اسلامی به گروگان گرفته نخواهند شد؟
چرا بمحض اعلام این رای حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه رژیم تروریستی جمهوری اسلامی پس از تماس تلفنی با “آن لینده” همتای سوئدیش میگوید : “جمهوری اسلامی تمام تلاش برای آزادی حمید نوری را بکارخواهد بست.” آیا این تلاش بجز از راه گروگانگیری قرار است انجام گیرد؟
ناگفته پیداست که این مصالحه‌ها و زدوبند‌ها بی‌ربط به وضعیت متزلزل رژیم اسلامی در ایران نیست.
فریادهای “مرگ بر خامنه‌ای” و سرنگونی جمهوری اسلامی را حتماً روسای دول فخیمه دمکراسی هم شنیده‌اند! میدانند که چشم‌انداز و افقی برای نیروهای ارتجاعی حافظ منافع سرمایه در ایران وجود ندارد.
میدانند که جنبشی از اعماق جامعه حاکمیت سیاه سرمایه در ایران را نشانه رفته است. مصلحت پراگماتیستیشان در کنارآمدن با فاشیسم و تروریسم در چهارچوب شرایط موجود است. همانطور که افغانستان را تحویل طالبان دادند و همانطور که در گذشته با پینوشه در شیلی، فرانکو در اسپانیا کنار آمدند و همکاری کردند و میکنند.
امّا در ایران با جنبش پرطراوت مردمی متحد و آزاد روبرو هستند که جاروکردن نظام اسلامی را از سر راه زندگی در دستور دارد.
همان جنبشی که خامنه‌ای همه کاره نظام ترور و اعدام را وامیدارد که اعلام میکند: رژیمش در “شرایط ماندن و رفتن” سال ۱۳۶۰ بسر میبرد و آرزوی چند صباح بیشتر ماندن را غرغره میکند.
افکار عمومی در بلژیک و در سراسر جهان همدوش مردم ایران رژیم سیاه اسلامی و حامیان مرتجعش در پارلمانها و دولتهای اروپایی را رسوا خواهند کرد و مهر باطل شد بر چنین قراردادهای سیاه و تروریست پروری خواهند زد.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری در کنار مردم آگاه، آزادیخواه و برابری طلب بلژیک و کل جهان علیه این اقدامات تروریست‌ پناهی که علیه منافع میلیونها زن و مرد و پیر و جوان در ایران است خواهد ایستاد.
نبض ما با نبض جهان آزادی خواه و ضد تروریسم رسمی و همکارانش میزند.
سیاست بایکوت و انزوای هرچه بیشتر رژیم تروریست، گروگانگیر و باج‌گیر جمهوری اسلامی مورد حمایت ما و نیاز جنبش آزادیخواهانه و برابری طلبانه در ایران و سراسر جهان است.

حامیان و مدافعین تروریسم جمهوری اسلامی را ترد و افشا کنیم!
رژیم جنایتکار اسلامی را بایکوت کنید!
سرنگون باد جمهوری اسلامی ایران!

کمیته خارج کشور‌حزب کمونیست کارگری ایران
۶ جولای ۲۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *