رنگین کمانی های نروژ قربانی تروریسم اسلامی شدند

ساعت یک و بیست دقیقه شب شنبه ۲۵ ژوئن اسلو پایتخت نروژ شاهد جنایت تازه ای از سوی تروریستهای اسلامی بود. این جنایت با حمله یک تروریست اسلامی به یک کلوپ شبانه که محل اجتماع اعضای جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌کیو بود در آستانه برگزاری رژه سالانه رنگین کمانی های نروژ به قوع پیوست. فرد مهاجم یک اسلامی با سوء پیشینه و عضو یک گروه افراطی اسلامی معرفی شده است. عامل انجام این جنایت با شعار الله اکبر و با اسلحه گرم به انسان های بی دفاع حمله ور شد. در جریان این حمله تروریستی جنایتکارانه دو نفر کشته و ۲۱ نفر مجروح شده اند که حال تعدادی از آنها وخیم گزارش شده است.

حزب کمونیست کارگری این جنایت وحشیانه علیه رنگین کمانی های نروژ را شدیدا محکوم می کند. عامل این جنایت یک تروریست ایرانی تبار است که گفته می شود با رژیم اسلامی ایران نیز در ارتباط بوده است. دشمنی و ضدیت جریانات ارتجاعی اسلامی با شهروندان رنگین کمانی بر کسی پوشیده نیست. در ایران تحت حاکمیت اسلامی این بخش از مردم مورد ستم و جنایتی گسترده قرار دارند و رنگین کمانی بودن با مجازات های سنگین تا حد مرگ پاسخ می گیرد. نفرت پراکنی ضد انسانی و جنایتکارانه اسلامی توسط آیت الله ها و مرتجعین اسلامی که شبانه روز علیه رنگین کمانی ها، علیه زنان و علیه هر نوع آزادگی و یا نرم زندگی در غرب صورت می گیرد عامل مستقیم و اصلی پرورش تروریست ها و قاتلین صدها نفر از مردم در جوامع غربی بوده است.

اقدام تروریستی اسلامی در اسلو پایتخت نروژ و کشته و زخمی شدن شماری از مردم بی دفاع زنگ خطر دیگری برای همه ماست که مبارزه با اسلامی سیاسی را باید با جدیت به پیش برد و هر گونه سازش و مماشات دولتهای غربی با این جریانات چه در قالب دولت های اسلامی و یا انجمنها و گروهها و مراکز اسلامی باید فورا خاتمه یابد. مبارزه قاطع و بدون تخفیف با اسلامی سیاسی و حکومتهای اسلامی در سطح جهان و بایکوت جمهوری اسلامی یک شرط مهم تامین امنیت برای شهروندان جهان است.

کمیته اسکاندیناوی حزب کمونیست کارگری ایران

۵ تیر ۱۴۰۱- ۲۶ ژوئن ۲۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *