حمید تقوائی: آیا حزب شایسته رهبری انقلاب وجود دارد؟

مبارزات جاری نیازمند رهبری است. رهبری ای که بتواند اعتراضات در عرصه های مختلف را هماهنگ و متحد کند و جنبش جاری را تا بزیر کشیدن حکومت به پیش ببرد و به پیروزی برساند. آیا نیروی شایسته ای برای ایفای این نقش وجود دارد؟ آیا نیرو یا حزب سیاسی ای وجود دارد که بتواند در برابر حکومت قد علم کند و مورد اعتماد و اتکا و انتخاب جامعه قرار بگیرد؟
برای پاسخگوئی به این سئوال ابتدا لازمست ببینیم چنین حزبی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
به نظر من حزبی میتواند رهبر مردم باشد که از ابتدای روی کار آمدن جمهوری اسلامی، با کلیت این رژیم مخالف بوده و علیه آن پیگیرانه مبارزه کرده است. حزبی که همیشه مدافع و مبشر قدرت خیابان و انقلاب توده مردم برای بزیر کشیدن جمهوری اسلامی بوده است.
حزبی که وقتی بسیاری از نیروهای اپوزیسیون به جنبش سبز و بنفش و غیره امید بسته بودند علیه همه جناحهای حکومتی و سازشکاران و استحاله چی ها فعال بوده است.
حزبی که در پلاتفرمهای مدیای اجتماعی و در رسانه ماهواره ای ٢٤ ساعته اش آئینه تمام نمای مبارزات جامعه بوده و صدا و تریبون مردمی است که علیه حکومت بپاخاسته اند.
حزبی که رابطه نزدیکی با فعالین در جنبش کارگری و جنبش معلمان و بازنشستگان و دیگر جنبشهای اجتماعی دارد.
حزب نجات جان سکینه محمدی آشتیانی ها و نازنین فاتحی ها و کبری رحمانپور ها از اعدام و سنگسار. حزب کارزار برای نجات جان احمدرضا جلالی ها و حمیدرضا اژدری ها که همین امروز زیر حکم اعدام هستند.
حزبی که صدای رسای مردم بپاخاسته ایران در سراسر جهان است.
حزبی که در خارج کشور در برابر جنبش اسلام سیاسی ایستاده و تلاشهای حکومت برای توسعه نفوذش در کشورهای غربی را خنثی کرده است. حزب مقابله با نیروهای اسلامی و مسجد سازی و برپا کردن مراسم تاسوعا و عاشورا و دیگر تلاشهای جمهوری اسلامی در کشورهای غربی.
حزبی که کنفرانس برلین، کنفرانس دو خردادیهائی که میخواستند برای ٰژیم اسلامی آبرو بخرند را بر سرشان خراب کرد و در کارنامه مبارزاتش جلوگیری از برپائی دادگاه های شریعه در کانادا ثبت شده است.
حزب پرچمدار بایکوت و انزوای جهانی جمهوری اسلامی.
حزب کمک به هزاران پناهنده از جهنمی که جمهوری اسلامی در ایران برپا کرده است.
حزبی که حتی مقامات حکومتی از آن بعنوان حزب اعتراض یاد میکنند.
چنین حزبی شایسته رهبری انقلاب مردم علیه جمهوری اسلامی است.
این حزب وجود دارد و من افتخار عضویت در آن را دارم. شما هم به حزب ما بپیوندید.
حمید تقوائی
١٢ خرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *