حمید تقوائی: کمک کنید جان انسانهای بیشتری را نجات بدهیم!

ما فعالین حزب کمونیست کارگری افتخار میکنیم که تا کنون در نجات جان انسانهای زیادی از اعدام و سنگسار و از رنجها و مصائب بسیاری که جمهوری اسلامی بمردم تحمیل کرده است نقش موثری داشته ایم.. ابزار کار ما تشکیلات حزب در داخل و خارج کشور، تلویزیون کانال جدید، و نهادها و کارزارهای مبارزاتی است که حزب از آنها حمایت میکند و فعالین حزبی در آنها دخیل هستند. نهادها و کارزارهائی مانند:

کمیته بین المللی علیه اعدام، کمیته بین المللی علیه سنگسار، کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی، فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی، کارزار آزادی کارگران زندانی ( فری دم ناو)، انقلاب زنانه، کودکان مقدمند، اکس مسلم، کمپین حمایت از کولبران و سوختبران، کمپین زنان علیه طالبان، و دهها کارزار موردی دیگر مانند کمپین موفق لغو طرح برپائی دادگاههای شریعه در ایالت انتاریو کانادا.

ما تا کنون در کنار مردم آزادیخواه و همراه با دیگر فعالین انساندوست توانسته ایم در نجات جان افرادی مانند نازنین فاتحی، افسانه نوروزی، کبری رحمانپور، علی مهین ترابی، و سینا دهقان از مجازات اعدام نقش موثری داشته باشیم. در مبارزه علیه سنگسار نیز تاکنون جان افرادی نظیر سکینه محمدی آشتیانی، غلامعلی اسکندری، گیلان محمدی، کبری نجار، ملک قربانی، و صفیه حسینی و آمنه لاوال ( شهروندان نیجریه) را نجات داده ایم . یک دستاورد این فعالیتها لغو عملی جنایت شنیع سنگسار از سال ٢٠١٠ در ایران است.

هم اکنون ما درگیر دو کارزار برای لغو حکم اعدام احمدرضا جلالی، شهروند سوئدی-ایرانی که جمهوری اسلامی به گروگان گرفته است، و حمیدرضا اژدری، نوجوان شیرازی هستیم.

برای گسترش و پیشبرد بهتر این فعالیتها، برای ادامه کاری تلویزیون کانال جدید که تریبون این مبارزات است، به کمک مالی شما نیاز داریم.

کمک کنید جان انسانهای بیشتری را نجات بدهیم!

حمید تقوائی

١٠ مه ٢٢

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *