Hamid Taqvaeeحمید تقوایی
حمید تقوایی

جنبش سکولاریستی و از کار افتادگی اسلام ضد آمریکائی.

حمید تقوائی

“توافق ها و برجام ابزاری است که به ایران نفوذ کنند، رهبری و نظام را براندازند و به این منطقه تسلط پیدا کنند تا جلوی نشر اسلام شیعی را بگیرند”. امام جمعه مشهد

آمریکا ودول اروپائی با نشر اسلام شیعی و سنی هیچ مشکلی ندارند. اگر داشتند در کنفرانس گوادولوپ به روی کار آمدن خمینی رضایت نمیدادند و او را در نوفل لوشاتو زیر درخت سیب نمی نشاندند و عکسش را در ماه نمی انداختند. طالبان را در افغانستان روی کار نمی آورند و از دولت عربستان سعودی حمایت نمیکردند. در خود کشورهای اروپائی نیز به مسجد سازی و دادگاهای شریعه و مدارس اسلامی پرو بال نمیدادند. جنبش اسلام سیاسی اعم از دولتها و نیروهای اسلامی “افراطی” و “میانه رو” و غیره دست ساز خود غرب است. ضد آمریکائی گری عاریتی و نخ نما شده جمهوری اسلامی بخاطر شیعه ستیزی آمریکا نیست، بلکه در هراس از اسلام ستیزی مردمی است که از فعال مایشائی دولتها و نیروهای شعیه و سنی در ایران و در منطقه جانشان به لب رسیده است. مقامات رژیم از این میترسند که توافق با آمریکا فضا و فرجه تازه ای برای اعتراضات و مبارزات مردم باز کند و به گفته خودشان “فتنه هشتاد و هشت” در ابعاد وسیع تری تکرار بشود.

شاخ و شانه کشیدن در برابر آمریکا در واقع ابزار قدرتنمائی جمهوری اسلامی در برابر مردم است. ابزار پوسیده ای که امروز بیش از همیشه کاربرد خودش را از دست داده است. آنچه منطقه را از سلطه تروریسم دول غربی و دولتها و نیروهای اسلامی هر دو رها خواهد ساخت، نه ضدآمریکائی گریهای رنگ باخته جمهوری اسلامی، بلکه حرکت وسیع مردم برای جارو کردن مذهب از دولت و از همه شئون زندگی اجتماعی و شخصی خود است. حرکتی که مدتهاست در ایران جریان دارد و امروز شاهد سربلند کردن آن در عراق و در لبنان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *