از اول هدف، ساختن بمب اتمی بود- سیاوش مدرسی

بعد از الدرم بلدرم فايزه رفسنجانی از جبهه کارگزاران که برخلاف هارت و پورتهای مقام معظم رهبری و سران سپاه٬ رسماً خواهان تحریم سپاه پاسداران شده بودند حالا نوبت هم باندیش علی مطهری است که ضربه شست دیگری از بالا به مافیای سید علی خامنه ای بزند. او گفته است از اول هدف حکومت تولید بمب اتمی بود.

کشمکش و چانه زنی و دلبری مافیای از هم گسیخته نکبت اسلامی بادولت “اسلام پناه” جو بایدن را همه میدانیم. نیازی به آمار و ارقام هزینه های میلیارد دلاری که خودشان جابجا اعلام میکنند هم نیست٬ارقامی مثل حداقل دو هزار میلیارد دلار صرف انرژی هسته ای!

نه لازم نیست که به لیست چپاول سرداران و نکبتها و نکبت زاده های یکه از برکات فقر و فلاکت روزمره ای که به زندگی میلیونها انسان تحمیل کرده اند اشاره کرد! مگر کسی هست که نداند؟ کسی هست که شلاق گرانی٬دستگیری٬ سرکوب٬ اطلاعات و بسیج و نهی ازمنکرات، این بند و آن سلول اوین و هر جهنم دره دیگری را تجربه نکرده باشد؟ این اعدام و آن خودکشی کردن را؟ریزگرد٬خشکسالی٬ثروتهای نجومی٬آقازاده ها٬ اتوموبیل های آنچنانی کاخها، ویروس کرونا و مرگ، مرگ، مرگ! و روغن بنفشه را وفرمان قتل و کشتار خامنه ای و رها کردن مردم در زیر تیغ شومویروس و طب اسلامی؟ و فقر. و زندان و شکنجه و موعظه آخرت وشمر و حسین و این گفته و آن گفته امام و پیغمبر و آیه و حدیث لاشخورهایی که هر ساعت بر پیگر خود و خانواده اشان و روی سفره خالی و حقوقی که کفاف چند روز در ماه را هم نمیدهد نشسته اند رانداند و حس نکند؟ مگر روز مره موج اعتراضات و بیزاری و شعارهای بقول خودشان ساختار شکنانه میلیونها انسان را نمیشنوند؟

حقیقت این است که حکومت اسلامی سالهاست مشغول غنی سازی وچپاول تمامی منابع ثروت طبیعی و اجتماعی یک جامعه ۸۰ میلیون نفری است و بهایش را هم مردم داده اند و میدهند و سودش را اوباشتروریست حاکم بر ایران و مزدوران منطقه ایشان برده اند و میبرند.

این کیان اسلام است که در اهتزاز مرگ بارش است! اما این اولین بار است که یک مقام رسمی از مافیای حکومتی غلتان در چپاول و زرو زور و سر به مافیای بغل دستی خامنه ای که تا پیش از این عنوانبال دوم و همان اصولگرایی نام داشت حالا رسماً و همصدای با بالشکسته قبلاً اصلاح طلب علیه خامنه ای که قرار بود فصل الخطاب باشد و علیه پروپاگاندهای او رو به داخل کشوبه اصطلاح افشاگری میکند.

ماجرا را شنیده ایم: علی مطهری آقا زاده آیت الله مطهری به فنا رفت هو نور چشمی خمینی و خامنه ای به اسکای نیوز میگوید: “از اول ساختن بمب اتمی در دستور کار بود” ! به اعتباری سید علی خامنه ای پلتیک زده٬ شکر خورده، تقیه زده و دری وری توخالی صادر کرده اند.

خوب این را همه میدانستیم چه مردم و چه آژانس انرژی اتمی و چه دولت جو بایدن و منافع ملی ایالات متحده آمریکایی!

اما تابحال نه یک مقام رسمی (و نه فائزه و نه اولاد ذکور آیت الله بهفنا رفته مطهری از این حرفها نزده بودند. چه شده؟ چطور یکشبه یادشان افتاده؟

نهایتا ماجرا ختم بخیر میگردد! حالا بعد از ضربه زدن به مافیای خامنه ای عل مطهری پا پس کشیده و فرموده که مستمعین گرامی بدتعبیر کرداند و گرنه آقا خودش گفته که استفاده از بمب اتم حرام است(یادمان باشد نگفته که تولیدش بد است) بمب اتم «اخ» است و حرام است.

واقعیت این است که همه بازیگران سربه مافیاهای حاکم از سید علی تا حاج خانوم فائزه تا سرداران سپاه و رئیس جمهور و وکیل و وزیر وامثال علی مطهری نهی از منکراتی، خوب میدانند که باد از کجامیوزد؟! خوب میدانند که جامعه درحال انفجار است مردم نه دیگرتحمل مزخرفات این جناح آن جناح را دارند و نه به اصطلاح افشاگریهای امثال فائزه و مطهری را باور دارند.

بله این تنها یک اپیزود از کشمکش انقلاب و ضد انقلاب در ایران است. امواج کوبنده انقلاب از اعماق جامعه همه بالا دستی ها و به اصطلاح اپوزیسیون ملی، اسلامی، تمامیت ارضی ها و آویزان ها به لباده کورش کبیر و اسلام بی آزار را مضطرب و پریشان کرده است.

سنگینی شمشیر داموکلیس لغو نظام بردگی، آزادی و اداره شورایی و درهم شکستن تمام باندها و موعظه گران به اصطلاح گذار آرام و وقت خریدن برای این نظام نکبت را سالهاست تجربه کرده اند و به زباله دان انداخته اند! نه ساعت و نه تاریخ به عقب باز نمیگردد! همه میدانند که نظام نکبت اسلامی با زور و تررو و ارعاب باقی مانده وهمه میدانیم که حکومتها را به زور پائین میکشند!

جامعه ایران تمام راه ها را رفته است. تا امروز که مصالح کل جامعهبا مصالح و برنامه های جناح رادیکال جنبش کارگری یعنی آزادی بیقید و شرط تشکل و اجتماعات٬ آزادی و برابری زن٬ لغو سیستم ستمکشی سرمایه و مصادره میلیاردها دلار سرمایه اجتماع و سلب مالکیت از سلب مالکیت کنندگان، مفت خورهای حاکم، اداره شورایی جامعه و دمکراسی مستقیم منطبق شده است.

هراسشان از همین است! لغو ستم، لغو بردگی، انحلال هر قدرت مافوق مردم، مصادره اموال به تاراج رفته و بازگشت ثروت مردم برسفره میلیونها انسان، در دست گرفتن مقدرات خودمان در اعماق جامعه، مردم هیچ قدرت مافوق جامعه و نیابتی و ارباب و رعیتی را برنمی تابند!

اینها هدافی است که در تمامی طول عمر سیاه و خون بار حکومت اسلامی٬ حزب کمونست کارگری ایران در دشوارترین بحرانها وکشمکش بعنوان دادخواست کل جامعه و مدافع سرسخت و آشتی ناپذیر آن در مقابل انواع توطئه ها بر فرق سر حاکمیت زور و زرسرمایه کوبیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *