aleyh edam3

به دو هفته کارزار علیه اعدام بپیوندید

aleyh edam3

جمهوری اسلامی با اعدام و شکنجه زاده شد و برای اینکه سر پا بماند روزی را بدون اعدام سپری نکرده است. اما هرگاه که خود را در خطر شورش و اعتراض وسیع مردم ببیند، اعدام ها را چندین برابر میکند. دوره کنونی یک دوره بسیار شکننده در حکومت است و هر لحظه امکان دارد موج عظیمی از اعتراض در جامعه براه بیفتد. بیش از صداعدام در عرض چند هفته گذشته، تلاشی برای از سر گذراندن این دوره است. کل باندهای حکومت اعم از اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب در این جنایت مقدس ذینفعند. باید ناکامشان گذاشت.
بحران عمیق و همه جانبه حکومت و تنگناهای داخلی و بین المللی آن زمینه مناسبی است که با مبارزه پیگیر علیه اعدام، جمهوری اسلامی را به عقب راند، جان عده ای را نجات داد و خطر اعدام را از بالای سر هزاران نفر دیگر کم کرد. این عملی است. اما نیاز به یک مبارزه پیوسته و متحد در داخل و خارج دارد.
دو هفته کارزار مشترک میتواند نقطه عطفی در مبارزه علیه اعدام باشد. با تمام قوا به این کارزار بپیوندیم و در سراسر جهان مردم را اعم از ایرانیان مقیم خارج یا مردم آزاده این کشورها را به این حرکت دعوت کنیم.
حزب کمونیست کارگری با تمام قوا در این کارزار که از دوشنبه ٢٢ ژوئیه شروع میشود، شرکت میکند و همه احزاب و جریانات مخالف رژیم، فعالین سیاسی، فعالین مدیای اجتماعی و همه مردم شرافتمند و آزاده در سراسر جهان را به حمایت از مردم ایران علیه اعدام و آدمکشی دولتی و برای سرنگونی حکومت ننگین اسلامی فرامیخواند.
اعدام قتل عمد دولتی و یک جنایت آشکار توسط جمهوری اسلامی و سایر دول طرفدار اعدام است و باید در سراسر جهان لغو شود.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
٢١ ژوئیه ٢٠١٣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *