abbazi

بدحجابی، بیحجابی، برهنگی

abbazi

فرح صبری:
در هفته های اخیر مردم به بهانه های مختلف به خیابانها آمدند و زن و مرد دست در دست یکدیگر رقصیدند و شادی کردند و زنان حجابهایشان را پرتاب کردند و این جسارت جوانها مرده های متحرکی مثل “مکارم شیرازی” را به رعشه انداخته است و مثل اسپند روی آتیش بالا پایین میپرد و به بهانه ی هفته ی حجاب و عفاف فریاد وا اسلاما سر داده و بخصوص به جناب کلید دار بزرگ تذکر میدهد که ای جناب شل بگیری سفت میخوریم! او اینگونه ناله میکند که: “در ۸ سال گذشته خیلی به حجاب بی وفایی و بی اعتنایی شد و الان که نگاه میکنیم در مجموع اوضاع خوبی نیست”.
معلوم نیست این ۸ سال این پیر خرفت در کدام غاری به خواب رفته بوده که به نظرش میاید که به حجاب بی اعتنایی و بی وفایی شده! نه حضرت آقا یادتان نیست در این هشت سال چه فرامین قرون وسطایی توسط برادران گرامتان برای حفظ حجاب در جامعه اجرا شد. یادتان میاید که که سر هر میدان ون های نیروی انتظامی و گشت ارشادی که دسته دسته مردم را میگرفتند و تلاش میشد فضای رعب و وحشت ایجاد کنید. یادتان رفته که دست زنان را به دلیل داشتن ناخن تا آرنج در سطل پر از سوسک فرو میکردید! شما یک تیر خلاص زن اوین را برای همین از صندوقهای رای بیرون آورده بودید تا به قولی شمشیر را از رو ببندد و بعد از کمدی دولت اصلاحاتتان خواسته بودید روی مردم را کم کنید. حالا دارید در حق این برگزیده ی بیت مرتجع رهبری تان کم لطفی میکنید! این غداره بندان که آورده بودید آنچه به عقل ناقصشان میرسید، انجام دادند. تنها چیزی که شما فراموش میکنید و یا از شدت ترس نمیخواهید باور کنید قدرت عظیم مردمی است که دیگر شما را نمیخواهند و پرچم حجابتان را زیر پا لگدمال میکنند!
ایشان ادامه میدهد که: “اگر حجاب را حفظ نکنیم در نهایت نظام ضربه میخورد چرا که ضد انقلاب از هر فرصتی با کشف حجاب برای تضعیف نظام استفاده میکند” و تاکید میکند: “باید در فضای جدید که بحمدالله! فضای آماده تری است بتوانیم جبران بکنیم”. و گوشزد میکند که به روحانی هم تذکر داده است.
البته که شما مثل همیشه تلاش میکنید که فضا را “آماده” کنید و به همین سبب طنابهای دارتان را به رخ مردم میکشید و با شروع موج جدید اعدام بعد از انتخابات میخواهید به مردم بیش از پیش بفهمانید که در بیرحمی و قساوت یکه تاز هستید اما دیدید چطور جوانها پوزه تان را به خاک مالیدند و در میدانهای تهران جنبش علیه اعدام براه افتاد با برگزاری تاتر و جلب حمایت مردم اجازه ندادند دوباره با اعدام یک نوجوان دیگر شادی را به مردم حرام کنید! و یا اینکه دوباره احکام سنگسار صادر میکنید ولی این جنبش عظیم انسانی به شما اجازه ی تکرار این جنایت را نمیدهد وهر چه خاک بکنید بر سر خودتان میریزید!
البته پریشان حالی مکار بزرگ به همین بد حجابی ختم نمیشود و از بی حجابی و البته “برهنگی” گلایه دارد. البته این روزها بیحجابی هم پدیده ی جدیدی نیست چرا که زنان از هر فرصتی و در هر جایی از ماشین و مترو گرفته تا پیاده روهای شلوغ استفاده میکنند و مسیری را بدون حجاب میروند اما امروز نه تنها زنان در اتومبیل ها حجابهایشان بلکه مانتو های نیم بندشان را نیز کنار میگذارند وهمین اوضاع خواب را از چشم آیت الله ملیاردر ربوده است.
در روزهای اخیر سراغ هر کدام از این مفت خورها که بروید دلش از دست اوضاع خون است. بتازگی امام جمعه ی مشهد نیز از دستگاه قضایی گله کرده که خوب کار نمیکنید و با دختران و پسرانی که به اسلام دهن کجی میکنند برخورد نمیشود! و این شکوه و گلایه ها جناب آملی لاریجانی را به دفاع از خود واداشته که بابا انصاف داشته باشید هر خاکی بود بر سرمان ریختیم چاره ی دیگری نداریم و در واقع ابراز عجز میکند که کمبود امکانات دارد و اشاره میکند که نمیتواند دختران و پسران جوان مردم را که حالا یک تخطی کرده است کنار اشرار بیندازد و در واقع کمبود امکانات فضای زندان دارد. البته که این جنایتکار بزرگ دلش برای دختران و پسران جوان مردم نمیسوزد بلکه میداند اگر بخواهد همه ی جوانانی که به اصطلاح دهن کجی به اسلام میکند دستگیر کند در واقع باید همه ی مردم را دستگیر کند. به همین دلیل ناچار است دهن کجی به اسلام را نادیده بگیرد!
آنچه که تمام اعیان و انصار رژیم را به عجز واداشته است جنبش توده ای وسیعی است که در هر فرصتی اعتراضش را به همه ی بساط اسلامیان ابراز میکند و آنها را به استیصال وا میدارد. باید با اتحاد و یکپارچگی هر چه بیشتری با خواستها و مطالبات روشن و با پرچم زنده باد دنیای بهتر سوت پایان زندگی جهنمی جمهوری اسلامی را به صدا در آوریم و دنیایی شاد و بدور از تبعیض بسازیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *