دادگاه مردمی آبان – این فقط گوشه‌‌ای از جنایات بیشمار جمهوری اسلامی است

دومین دور دادگاه آبان در حالی به کارش پایان داد که انبوهی از شاهدان جنایت رژیم اسلامی در آبان در باره ‌‌آدمکشی هدفمند و از پیش برنامه ریزی شده دستگاه سرکوب جمهوری اسلامی شهادت دادند. جمهوری اسلامی ایران در  زمان حکومت‌داری خودش دارد از سوی مردم دادخواه در سطحی بین‌‌المللی محاکمه می‌شود.

در این دادگاه، قربانیان و خانواده‌های داغدار تا برخی از مسئولین نظامی و امنیتی که از جمهوری اسلامی فاصله گرفته‌اند، گفتند که چگونه یک حکومت آدم‌کش وحشیانه عزیزانشان را درخیابان‌ها با شلیک مستقیم و عامدانه به قتل رساند.

این دادگاه نشان داد که به سبب دادخواهی مستمر مردم چگونه ریزش بدنه نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی شروع شده است و حکم محکومیت، دستگیری و محاکمه سران تروریست اسلامی در خارج از مرزهای ایران ابعاد بسیار جدی‌تری یافته است.

این دادگاه تنها گوشه‌هایی از پرونده ۴۳ سال جنایت رژیم را گشود! پرونده ۴۳ سال جنایت در دادگاههای مردمی در گوشه گوشه ایران گشوده خواهد شد تا  جهانیان ببینند که چه بر سر جامعه مدرن و انسانی در ایران و منطقه آوردند!

کارایی و نقش دادگاه‌های رسیدگی به جنایات و تروریسم رژیم جنایتکار اسلامی در خارج از کشور و محکومیت  سران و کاربدستان رژیم  بجرم جنایت علیه بشریت در تریبونال‌های بین‌المللی، سخنگویان جمهوری اسلامی را هم به تکاپو انداخته است. تا تکرار ترهات نخ‌نمای همیشگی، خود را بیش از پیش رسوای خاص و عام کنند.

اعلام حکم محکومیت سران حکومت اسلامی به جرم جنایت علیه بشریت گام جدی در راه بایکوت سیاسی تام و تمام رژیم تبهکار اسلامی در ایران است! تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری  از برگزاری دادگاه آبان، دادگاه ایران تریبونال و دادگاه های دیگری که در سوئد، انتاریو و ایتالیا برگزار شده حمایت کرده و در جهت به محاکمه کشاندن تمامی آمرین و عامیل کشتار و سرکوب مردم ایران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد!

سرنگون باد حکومت اسلامی!

زنده باد آزادی و برابری!

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری

۷ فوریه ۲۰۲۲  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *