jamil mohamadi

جلیل محمدی بعد از ۳۲ روز از زندان آزاد شد

جلیل محمدی بعد از ۳۲ روز از زندان آزاد شد
وفا قادری و خالد حسینی دو فعال کارگری در سنندج به یکسال زندان محکوم شدند
حامد محمودی به ” دادگاه” احضار شد

 

jamil mohamadi
بنا بر گزارش کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری روز دوشنبه ۱۷ تیرماه جلیل محمدی عضو این کمیته و از فعالین کارگری در شهر سنندج بعد از ۳۲ روز بازداشت با قرار وثیقه ۵۰ میلیون تومان از زندان آزاد شد. آزادی وی را به او، به خانواده اش و به همگان تبریک میگوییم.
در مدت بازداشت جلیل محمودی خانواده وی به همراه تعدادی از مردم مرتبا برای آزادی وی تجمع کرده و خواهان آزادی او شدند و این اعتراضات تاثیر مهمی از باخبرماندن منظم خانواده جلیل از وضع وی و آزاد شدن جلیل داشت.

وفا قادری فعال کارگری به یکسال زندان محکوم شد

vafa gaderi
بنا بر گزارش کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکلهای کارگری، وفا قادري یکی از اعضای دیگر این کمیته توسط قاضی شعبه ۱ دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی در شهر سنندج تحت عنوان “اقدام علیه امنیت ملی به یکسال زندان محکوم گردید. این حکم در تاریخ ۱۱ تیر به وکیل وی ابلاغ شده است.

صدور حکم ۱ سال زندان برای خالد حسینی

xaled hoseyni
به گزارش کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکلهای کارگری روز شنبه ۱۵ تیر شعبه‌ یکم دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی در سنندج، خالد حسینی فعال کارگری و عضو دیگری از این کمیته به اتهام “تبلیغ علیه نظام” را به یک سال زندان محکوم کرد. جلسه‌ دادگاهی این فعال کارگری بدون اطلاع وی و به صورت غیابی برگزار شده است.
جرم وفا قادری و خالد حسینی همانند سایر کارگران زندانی دفاع آنان از خواستهای برحق خود و مبارزه برای داشتن حق تشکل است. جمهوری اسلامی به این کارگران فشار آورده بود که از عضویت در کمیته هماهنگی استعفا دهند اما آنها بر حق خود در عضویت در تشکل های کارگری پافشاری کردند.

حامد محمودی نژاد به ” دادگاه” احضار شد

hamed mahmodinejad
حامد محمودی نژاد عضو دیگری از کمیته هماهنگی و از فعالین کارگری شهر سنندج، طی دو احضاريه جداگانه به تاريخ های ۲۲/۴/۹۲ و ۲/۵/۹۲ به حضور در شعبه يك دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی در سنندج فراخوانده شده است.

این موارد نشانه گسترش فشار به فعالین و رهبران کارگری است که باید با گسترش اعتراض خانواده ها و مردم آزایخواه پاسخ گیرد. کارگران زندانی و زندانیان سیاسی باید فورا و بی قید و شرط از زندان آزاد شوند.

کمپین برای آزادی کارگران زندانی
۱۸ تیر۹۲ ، ۹ ژوئیه ۲۰۱۳
شهلا دانشفرShahla_daneshfar@yahoo.com
بهرام سروش، Bahram.Soroush@gmail.com
http://free-them-now.blogspot.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *