قرار است! در حاشیه مضحکه سالگرد مردن سلیمانی – سیاوش مدرسی

سیاوش مدرسی

مندرج در انترناسیونال ۹۵۴

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه

این روزها دوباره برای مرحوم حاجی قاسم سلیمانی پامنبری، تروریست و آدمکش حرفه‌ای تحت امر سید‌علی خامنه‌ای جنجال بپا کرده‌اند! کسی که پرونده سازماندهی دارودسته‌های مسلح و تروریست در ایران، منطقه و جهان را با اتکا به گونیهای میلیون دلاری به یغما رفته از جامعه در پرونده دارد! حتی در همین سالگرد هم اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام میکند که نظام اسلامی خامنه‌ای و شرکا ۷۰ میلیون دلار به حماس برای ساختن راکت کمک کرده است! درست در شرایطی که غبار فقر، کرونا، سیل و نپرداختن حقوق کارگر و معلم و پرستار جامعه را به مرز فلاکت کشانده است، قرار است  مضحکه وا مصیبتا آب پاکی بر سر نظام نکبت اسلامی بریزد و سالگرد شلیک عمله اکره و فرماندهان سپاه به هواپیمای ۷۵۲  اوکراینی و کشتار ۱۷۶ کودک و پیر و جوان را در محاق ببرد!

مناسبت هم اینکه در این ماه سالگرد قتل سلیمانی قرار است سران نظام لاشه سلیمانی را به کمک مشیّت الهی و بعنوان پرچم پیروزی اسلام شعبه شیعه اثنی‌عشری در مغز منجمد و پلاسیده تروریستهای مزدور تحت امر دلار و ولی فقیه بچپانند! قرار است بازهم دست به دامان سلاح فرسوده ارعاب، ترس، مرگ، گریه، زاری و خون و کربلا و نوحه‌خوانها شوند و جامعه‌ای عاصی و جان به لب رسیده و خسته از ۴۲ سال شکنجه و کشتار و چپاول در ایران و منطقه را بترسانند. 

قرار است……! همانطور که قرار بود تا ظهور مهدیشان بکُشند، بچاپند و بمانند! اما دیگر در مخمصه اضمحلال و نابودی دست و پا میزنند!

موضوع به سادگی این است که عروج امثال  خمینی “رهبر مسلمین جهان!” ، ابوبکر البغدادی “امیرالمؤمنین خلیفه مسلمین جهان!” بن لادن میلیاردر تروریست و رئیس القاعده، امیر المومنین ملا عمر طالبان و بوکوحرام و  …دیگران  تنها وقتی میسر میشود که منافع اربابان جهان و منطقه، سنگهای مدّنیت در یک جامعه را تخریب کرده باشند، هرجا که نیاز باشد هرج و مرج و سفاکی را به ضرب و زور پول و اسلحه و امثال سلیمانی و البغدادی به بشریت و جامعه تحمیل کنند.  هرجا که خطر انقلاب تهدیدشان کند و یا رقابت و چپاول دست و بالشان را باز بگذارد، پول خرج میکنند، مزدور تربیت میکنند و به جان بشریت و جامعه می‌اندازند.

منجلاب خونی که در خاورمیانه و شمال آفریقا از جهل و جنون و جنایت و پول آفریده‌اند محصول چنین اوضاعی است، هرجا که خطر  انقلاب و سوسیالیسم و مدنیت تهدیدشان میکند دست به دامان مزدوران مسلح به چماق، چاقو ، اسید، نارنجک، مسلسل و ایدئولوژی دینی و ملی میشوند. حتی وقتی در فکر رقابت اقتصادی و توسعه دایره نفوذ سیاسی هستند، به جامعه خون میپاشند، حالا دیگر دیکتاتورها  و تروریستهای منطقه‌ای مثل خامنه‌ای و اردوغان و اسد و شیوخ عرب هم غبغب‌دار صدور جنایت و تبهکاری هستند.

این دیگر حقیقتی عیان و آشکار است که سرمایه‌داری و عمله و اکره‌‌هایش دیگر هیچ راهی برای اعمال اراده و حفظ حاکمیت در منطقه جز به شیوه‌های تروریستی و له کردن مدنیت و حقوق پایه‌ای مردم ندارند! اما عروج و ساختن لجنزار اسلامی در منطقه و جهان اساساً نتیجه وحشت هم هست! وحشت از موج اعتراض و تعرض مردم در هر نقطه‌ای که تروریستها قدرتی بهم زده‌اند، در ایران و افغانستان، در عراق و لبنان فریادهای سرنگونی و جارو کردن اقتدار این اوباش و زامبی‌های از گور برخاسته بلند است! امروز نام تروریستهای حرفه‌ای مثل خامنه‌ای و سلیمانی در ایران و عراق و لبنان و عربستان و سوریه در فریادهای سرنگونی آنها  و آرزوی مرگشان طنین انداز است! ما مردم ایران و منطقه زنده به روز به زیر کشیدن و محاکمه اربابان امثال المهندس‌ها و قاسم سلیمانی‌ها  و فلان ملا و شیخ و به قعر گور فرستادن آنها هستیم! از سر راه انسانیت! زندگی، طبیعت، و هرآنچه که نام شرافت دارد جارویتان خواهیم کرد!

۵ ژانویه ۲۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *