پیام کنگره دوازدهم حزب کمونیست کارگری ایران به خانواده های دادخواه

دادخواهی جنبشی فراگیر در ایران است، جنبشی که هرروز ابعاد تازه تری به خود میگیرد و فعالین و سازماندهندگان بیشتری به خود جذب میکند. کمتر خانواده ای را می توان یافت که تیغ رژیم اسلامی بر پیکرش وارد نیامده باشد، انسانهایی که جمهوری اسلامی جانشان را گرفت تا قدرت اهریمنی خود را مستقر سازد:

دهها هزار زن و مردی که به جرم آزادیخواهی به قتل رسیدند، مسافرانی که هرگز به مقصد نرسیدند زیرا زندگی شان با شلیک موشک سپاه پاسداران در چشم بهم زدنی پایان گرفت، شهروندان معترضی که در اعتراضات خیابانی کشتار شدند، کسانی که در جریان قتل های زنجیره ای بیرحمانه سلاخی شدند و جانشان گرفته شد، زندانیانی که در سیاه چالهای رژیم در دهه شصت و یا دهه های بعد از آن زیر شکنجه به قتل رسیدند، مردمی که در لشکرکشی به کردستان کشتار شدند، قربانیان ترور و کشتار رژیم در ترکمن صحرا در اولین سالهای پس از انقلاب، ساکنین خرمشهر که در خرداد ماه ۱۳۵۸ کشتار شدند، فعالینی که در داخل  و خارج کشور ترور شدند، کولبران و سوخت برانی که بیرحمانه مورد شلیک گلوله پاسداران قرار گرفتند. و این لیست بسیار طولانی است.

هر جنایت حکومت اسلامی بذری کاشته است که از آن جنگل سترگ  خشم و دادخواهی روییده است. فریاد رسای داد از همه جا بلند است: داد از این همه بیداد و جنایت و آدمکشی.

دوازدهمین کنگره حزب کمونیست کارگری به شما خانواده های دادخواه صمیمانه درود می فرستد و از دادخواهی شما قاطعانه حمایت می کند. دادخواهی نه بر سر انتقام و خونخواهی که بر سر متوقف کردن چرخه جنایت و آدمکشی از طریق محاکمه آمران و عاملان این جنایات است. دادخواهی برسر دادن حق به حق دار است، برسر اینکه در آینده هیچ نیروی دیگری نتواند جنایاتی مشابه جمهوری اسلامی را تکرار کند. سران حکومت اسلامی و همه کسانی که در کشتار مردم و عزیزان ما دست داشته اند باید بدون هیچ گذشتی به دست عدالت سپرده شده و محاکمه شوند.

حزب کمونیست کارگری پیگیری خواستهای جنبش دادخواهی مردم را در راس اولویت های خود قرار داده است و برای عملی کردن این خواستها تمام توان خویش را به کار خواهد بست. دست همه شما را به گرمی می فشاریم و به شما اطمینان میدهیم که پیروزی از آن ماست. 

۱۲- ۱۴ آذر ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *