religion

خدا و جسد مرده!

religion
خبر تکان دهنده است. در یکی از شهرهای کانادا اتفاق افتاد. پدر ۵۲ ساله براثر عفونت ناشی از بیماری قند جان میسپارد. مادر جسد پدر را در طبقه بالای خانه بر روی تخت می خواباند. برای ۶ ماه در خانه ای که ۵ فرزند کوچک و بزرگ در آن زندگی میکنند٬ هر روز بر سر جسد مرده دعا میخواند! با خدایش راز و نیاز میکند تا شاید همانطورکه عیسی مسیح “مرده را زنده کرد” این آفریدگار خالق زندگی، جسد مرده را زنده کند! وام بانکی خانه عقب می افتد و نمیتوانند اقساط بانکی را به موقع بپردازند. بانک حکم تخلیه کردنشان از خانه را صادر میکند. متعاقبا خانواده هم اسباب ها را جمع کرده و آماده تخلیه خانه میشوند. اما پلیس که برای اجرای حکم گسیل شده بود٬ با بوی مشمئز کننده مواجه شده و به دنبال آن جسد پدر را کشف میکنند!
قوه قضائیه بدون شک به سراغ مادر خانواده خواهد رفت. و در یک پروسه درد آور حقوقی مادر را محکوم خواهند کرد. اما این مادر و فرزندانش قربانیان مذهب و سیستم سرمایه داری حافظ مذهب در جهان معاصر هستند. در این ماجرا دستگاه مذهب را باید به محاکمه کشید. مذهب مقصر است. مذهب جهل و خرافه وباعث تحمیق و اسارت انسان از تعقل و تفکر است. تحقیر و بی حرمتی انسان از مبانی عقیدتی مذهب است. اما مذهب صرفا یک عقیده ومبانی اعتقادی نیست. دستگاه و صعنت مافیایی است برای اخاذی و پول دارشدن مشتی آخوند و کاردینال و کشیش! که از طریق معتاد کردن مریدانشان به خرافه و جهل باعث سود آوری دستگاه مافیایی شان میشوند و عصای دست دول سرمایه داری و دیکتاتورها برای سرکوب جامعه!
باید جامعه را در یک پروسه سیاسی و اجتماعی از شر مذهب مصون داشت و دست دستگاه مذهب را از دولت و آموزش و پرورش کوتاه کرد. باید جامعه را به مذهب زدایی متعهد کرد و در یک پروسه تعرضی همه جانبه آزاد و باز ریشه های این صنعت مافیایی را زد.
محمود احمدی
به نقل از ژورنال ۸ فوریه ۲۰۱۵
http://journal-ruzaneh.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *