mahvare

جمع آوری دیش های ساتالایت در شهرهای کردستان، مردم در مهاباد با سرکوبگران درگیر شدند

mahvare
طبق اخبار رسیده به کمیته کردستان حزب در چند روز اخیر یورش نیروهای انتظامی رژیم اسلامی به مردم گسترش یافته است. در جریان یورش وحشیانه نیروهای مسلح رژیم به منظور جمع آوردی دیش های ساتالایت، مردم در شهرهای مهاباد و پاوه به مقابله با سرکوبگران پرداختند. هنگامیکه تعداد زیادی از مردم مهاباد دست به مقاومت زدند و نیروهای مسلح را ناچار به عقب نشینی کردند، آنها سراسیمه از مرکز فرماندهی خود درخواست کمک کردند. در جریان درگیری مردم و نیروهای مسلح رژیم در مهاباد یک نفر از مردم زخمی شد.

در پاوه سرکوبگران ضمن جمع آوری دیشها، مردم معترض را مورد تهدید و اهانت قرار دادند. چند روز قبل هم در کرمانشاه و کامیاران سرکوبگران دست به جمع آوری دیشها زدند. یکی از مقامات رژیم در کردستان اعلام کرده است که سیاست جمع آوری دیشها به شکل گسترده تر ادامه خواهد یافت.

کمیته کردستان حزب ضمن محکوم کردن حمله نیروهای مسلح رژیم به حریم خصوصی شهروندان، از همه مردم درخواست میکند هماهنگ و متحد در مقابل نیروهای رژیم اسلامی بایستند و اجازه ندهد بیش از این حقوق مردم پایمال شود. دسترسی مردم به رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی از جمله حقوق پایه ای هر شهروندی است. مردم نباید اجازه بدهند که سرکوبگران به حریم خصوصی آنها تعرض کنند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
۹ بهمن ۹۳
٢٩ ژانویه ٢٠١٥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *