در وحشت و استیصال از پخش زنده مسابقات ورزشی!

فرح صبری:

درهفته های اخیرموضوع مسابقات ورزشی به مرکز توجه مردم قرار گرفت. پیروزی ورزشکاران فوتبال وصعود آنها به جام جهانی و بدنبال آن پیروزی تیم والیبال ایران مقابل ایتالیا باعث نشاط و شادی در بین مردم شد. درجامعه ای مثل ایران که ۳۴ سال است که جایی برای بروز انرژی و شادی انسانی خود نداشته است، این موضوعات پیش آمده مهلتی است تا جوانان فریادهای فروخورده ای را که در گلو داشته اند، بیرون بریزند. همین حکومتیان و اراذل و اوباش وابسته به آن را به هراس می اندازد.
این انرژی و نشاط قسمتی از زندگی مردم است و زنان نیز جدا از این پروسه نیستند. در تمام سالهای حکومت آپارتاید جنسی خواست حضور زنان در باشگاههای ورزشی و حضور در تمامی ورزشها یکی از عرصه های نبرد زنان علیه اسلامیان بوده است. در چنین شرایطی است که امروز موضوع پخش مسابقات ورزشی از تلویزیون حکومتی وحضور زنان بیحجاب در بین تماشاگران نیز به یک مساله ی بحث برانگیز بدل شده است. چرا که کپک زده های اسلامی ازپخش تصاویر زنان تماشاچی مسابقات در خارج کشورشان نیز در هراس هستند و پخش زنده ی مسابقه ی والیبال بین ایران و ایتالیا به معضلی برایشان تبدل شد. ضرغامی مدیر تلویزیون حکومتی میگوید: “پخش زنده ی مسابقه ی والیبال از پخش مناظره های انتخاباتی نیز پر دردسر تر بوده است”.
در این مورد کاملا حق با آقای ضرغامی است چرا که در مناظره های انتخاباتی بدلیل کنترل شدید، خودشان هم از دیدن این دلقک بازی مسخره بین کاندیداها به کسالت رسیدند و با موج نفرت و تمسخر و طنز مردم مواجه شدند. به طوریکه خود آقای ضرغامی در گفته هایش به طنز هایی که مردم برای مناظره ها ساخته اند، از جمله جوک هایی که برای خانم اشتون و جلیلی در بین مردم رواج یافته بود اشاره میکند. هر چند که مجبور شدند بعد از دوره دوم مناظره ها به قول خودشان کمی تنور را داغ کنند. اما در هر حال همه ی اینها کاملا کنترل شده بود چون به صورت زنده پخش نمیشد. اما در پخش مسابقه ای که در ایتالیا برگزار شد، با زنانی روبرو بودند که تحت سیطره ی کثیف اسلامیان قرارنداشتند و حتی تصویرشان در تلویزیون و در آن سوی مرزها نیز لرزه به اندام جانوران اسلامی انداخت.
همه ی تلاششان را کرده بودند تا تمامی تصاویر”نامناسب” را سانسور کنند، تا جاییکه هر بیننده ای را دچار سرگیجه میکرد، اما از دستشان در رفته بود و چندین بار تصویر زنان بیحجاب ایرانی که برای تشویق تیمشان آمده بودند، خاطر پشم الدین های اسلامی را آشفته کرد. این یک معضل مهم جمهوری اسلامی وصدا و سیمای آنست. بطوریکه ضرغامی از همین حالا خواب در چشم ندارد و نمیداند برای پخش مسابقه ی بعدی بین ایران و کوبا چه خاکی بر سرش بریزد. او میگوید: “ما اگر بخواهیم شرع را رعایت کنیم باید مسابقه روز شنبه ایران و کوبا را نشان ندهیم چون به دلیل گرمی هوا وضعیت تصویر بدتر هم خواهد شد. حالا اگر بازی را نشان ندهیم این تماشاگران به سراغ ماهواره ها خواهند رفت”. ضرغامی راه پس و پیش ندارد. تنها راه باقیمانده برای تفکرات پوسیده ی اسلامی این است که کپه ی مرگشان را بگذارند تا مردم یک نفس راحت بکشند.
در نگرانی از ریزش پایه های اسلام و سرنگونی پرچم حجاب، علی مطهری و داردسته ی “میانه رو ” و “اعتدال گرایش” هم شریک هستند و از ضرغامی برای پخش زنده ی مسابقه انتقاد میکند. این در حالیست که جناب آقای علی مطهری در یک گفتگوی تلویزیونی تائید کرد که از سوی کلید دار بزرگ آقای روحانی برای تصدی وزارت فرهنگ و اسلامی دعوت شده است. این همان “خردگرایی” و “عقل محوری” است که جناب دارودسته ی روحانی و شرکا نویدش را به مردم داده اند.
در حالیکه جنایتکاران اسلامی قصد دارند برای حفظ بقایای پوسیده شان حلقوم مردم را هر چه بیشتر بفشارند جناب سید خندان شیخ خاتمی گوهر افشانی میکنند که “سطح مطالبات را پایین بیاورید”. باید به این شریک دزد جمهوری اسلامی گفت که در جهنمی شما برای مردم ساخته اید دیگر هیچ جنبنده ای حتی به صورت مجازی راه نفس کشیدن ندارد. شما نه تنها با پخش زنده تصاویر که با زنده بودن مشکل دارید. میخواهید زنان را مثل مومی در دستهایتان داشته باشید. میگوئید مطالبات را پایین بیاورید. اصلا میدانید معنی مطالبه برای زنی که همراه دخترش در یک اتاق ۸ متری بدون یخچال تابستان داغ را درگوشه ای از یک کارخانه ی دور افتاده میگذراند چیست؟ و یا دختر ۱۳ ساله ای که بابت بدهی پدرش به مرد ۵۰ ساله ای در واقع فروخته میشود، مطالبه را چگونه معنی میکند؟ گمان میکنید با جماعت کوران طرف شده اید؟ جای جای این جامعه ی زخم خورده پر از دردهای عجیب و غریب است که کمتر کسی یارای سخن گفتن در باره ی آنها را دارد. آنوقت نفس اصلاح طبان اسلامی از جای گرم در میاید که حوصله کنید! این جامعه یارای هیچ صبری را ندارد و در اولین فرصتی که بدستش برسد تمام قبای اسلام را بر تن جنایتکاران ریز و درشت تکه و پاره میکند. پایین ترین مطالبه ی ما برچیده شدن تمامی بساط اسلامیون و همه ی قوانین ضد انسانی آن است. اما یقین بدانید به این جا کفایت نخواهیم کرد و تا بر قرای دنیایی شاد و مرفه برای همه انسانها از پای نخواهیم نشست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *