جدید ترین

پیام کنگره ۱۲ حزب کمونیست کارگری به زنان: زنان پرچمدار انقلاب آتی برای به زیر کشیدن جمهوری اسلامی

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه

درود بر شما زنان جسور و شجاع که دوره به دوره، برگی از تاریخ مبارزه قدرتمند علیه جمهوری اسلامی را ورق زده اید. شما زنانی که از تکثیر دختران خیابان انقلاب، به تکثیر زنان لیدر اعتراضات سراسری علیه حکومتی ضدزن و سرکوبگر رسیده اید.

درود بر شما زنان که تاریخ ساز هستید؛ شما زنان که در جدال هر روزه با زیر پا انداختن حجاب و حمله به اسلام و قوانین اسلامی، دیوارهای آپارتاید جنسیتی را درهم شکسته اید؛ شما زنان که علیه جنایتها و سرکوبها، پرچم جنبش دادخواهی و کیفرخواست علیه سران نظام و آمرین و عاملین خشونتها و جنایات سیستماتیک حکومتی را برافراشته اید؛ شما زنان که در کف خیابانها رودرروی محافظان نظام ایستاده و با جسارت و رشادت خود پرچمدار اعتراض برای رهایی کل جامعه شده اید؛ شما زنان مبارز که نه تنها خیابانها، بلکه زندانها را نیز بر سر جمهوری اسلامی خراب کرده اید.

درود بر شما!  درود بر شما زنان که یک نقطه عطف انقلاب مردم ایران علیه حکومت غارتگران و قاتلان و متجاوزین هستید و در صف مقدم جنبش سرنگونی با گامهایی کوبنده، با مشتهایی گره کرده، با اعتماد به نفس و قدرتمندتر از همیشه، به پیش می روید.

کنگره دوازدهم حزب کمونیست کارگری به همه شما زنان جسور و فعالین خستگی ناپذیر جنبش نوین رهایی زن درود میفرستد و اعلام میدارد این پرچم انقلاب زنانه است که از هشت مارس ۱۳۵۷ تاکنون با همت، با مبارزه نفس گیر و با عزم جزم شما برای آزادی و رهایی زن، برای برابری و قطع دست مذهب به اینجا رسیده است. مطمئن باشید که آن روز تاریخی در راه است که همه ما مردم دوشادوش هم، پرچم انقلاب زنانه پرچم انقلابی انسانی و رهایی بخش، علیه ظلم به زنان و علیه مصائب بیشمار مردم را روی خرابه های جمهوری اسلامی برافرازیم. همچون همیشه سربلند باشید و شک نکنید که پیروزی از آن ماست.

کنگره ۱۲ حزب کمونیست کارگری ایران

۱۲ – ۱۴ آذر ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *