جدید ترین

پیام کنگره ۱۲ حزب کمونیست کارگری ایران به مردم جهان

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه

کنگره ما به شما مردم جهان، به سازمان های کارگری، به مدافعین حقوق انسانی، به فعالین حقوق زنان، به فعالین حقوق رنگین کمانی ها، به سکولاریست ها، اومانیست ها و آزاد اندیشان و همه کسانی که طی سالها، با بهت و انزجار، عملکرد حکومت وحشی اسلامی ایران را شاهد بوده و به همبستگی با مردم ایران بپا خاسته اید درود می فرستد.

جهان اکنون بیش از هر زمان دیگری از جنایات این حکومت دیکتاتور و تروریست آگاه است: از آپارتاید جنسیتی نفرت انگیز آن و خشونت آن علیه زنان، از به فقر کشاندن کارگران، از اعدام کودکان، اعدام رنگین کمانی ها، حبس، شکنجه و اعدام مخالفین سیاسی، شلاق زدن به کارگران و زنان و مدافعین حقوق انسانی، سرکوب بی خدایان و پیروان مذاهب دیگر، سرکوب اقلیت های قومی، قتل عام زندانیان سیاسی، مانند کشتار تابستان ۶۷، کشتار جمعی، دستگیری و ناپدیدسازی معترضین، مانند آبان ۹۸، شلیک عامدانه به هواپیمای مسافربری و کشتار ۱۷۷ سرنشین آن، اعدام ورزشکاران معترض، مانند کشتی گیر قهرمان نوید افکاری، آدم ربائی و اعدام روزنامه نگاران، مانند روح الله زم، زندانی کردن دو تابعیتی ها با اتهام ساختگی جاسوسی، مانند نازنین زاغری رتکلیف، ترور و جنایت علیه مردم سوریه، عراق و لبنان، خواست نابودی یهودیان و مردم اسرائیل، تلاش برای ساخت سلاح هسته ای بمنظور گسترش تروریسم خود در جهان و باج گیری از مردم جهان، فساد، غارت منابع طبیعی و از بین بردن محیط زیست، دشمنی با تمدن بشری و معیارها و ارزش های متمدن. لیست بی انتهاست.

جهان در عین حال بیش از هر زمان دیگر آگاه است که مردم ایران این حکومت را نمی خواهند و عملا دست به کار سرنگونی آن شده اند. شعارهائی مانند “جمهوری اسلامی نمی خوایم، نمی خوایم”، “مرگ بر دیکتاتور”، “دشمن ما همینجاست”، “مرگ بر خامنه ای”، و بسیاری شعارهای دیگر، آوازه اعتراضات توده ای وسیعی بوده است که طی چند سال گذشته ایران را به لرزه در آورده است.

حزب ما حزب این اعتراضاتِ مردم ایران علیه جمهوری اسلامی و برای سرنگونی آن است، و بعنوان نیروئی سهم گذار، عملا در آنها دخیل است. حزب ما حزب یک “نه” سازش ناپذیر به جمهوری اسلامی است، نه به اسلامیت و ارتجاع مذهبی آن، نه به زن ستیزی و خشونت آن علیه زنان، نه به حجاب اجباری و آپارتاید جنسیتی، نه به تحمیل فقر به کارگران و سرکوب فعالین کارگری، نه به مجازات اعدام، نه به اعدام کودکان، نه به قانونی کردن ازدواج کودکان و آزار جنسی کودکان، نه به زندانی کردن، شکنجه و کشتار مخالفین سیاسی و معترضین، نه به بی حقوقی و جنایت علیه رنگین کمانی ها، نه به نظام قضائی وحشی آن و بی حقوقی شهروندان، نه به آزار مردم افغانستانی در ایران و محرومیت آنان از حقوق شهروندی.

بعنوان مکمل این جنگ بی امان برای سرنگونی جمهوری اسلامی در ایران، در سطح بین المللی نیز حزب ما برای طرد و انزوای جهانی جمهوری اسلامی مبارزه می کند. بایکوت سیاسی، دیپلماتیک، ورزشی و فرهنگی جهانی جمهوری اسلامی، مانند بایکوت رژیم آپارتاید نژادی آفریقای جنوبی، کمک مهمی به مبارزه مردم ایران برای رهائی خود و جهان از شر این حکومت منفور خواهد بود. حزب ما خواهان قطع روابط دیپلماتیک با این حکومت، عدم برسمیت شناسی سیاسی آن، بستن سفارت های آن و اخراج آن از نهادهای سازمان ملل مانند سازمان جهانی کار (آی ال او) و از تمام سازمان های ورزشی و فرهنگی بین المللی است. حزب ما از طریق دفتر بین المللی، تشکیلات خارج کشور و نهادها و کمپین های همراه خود فعالانه در جهت این هدف می کوشد.

کنگره ما بار دیگر به شما مردم جهان درود می  فرستد و شما را فرا می خواند به کارزار بایکوت جهانی حکومت اسلامی ایران پیوسته و بهر شکل ممکن از مبارزه سرنوشت ساز مردم ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی و ایجاد جامعه و دنیائی بهتر حمایت کنید.

کنگره ۱۲ حزب کمونیست کارگری ایران

۱۲-۱۴ آذر ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *