1

اسلامیست های جنایتکار باد میکارند اما توفان درو می کنند!

 

1 

حمله جنایتکارانه اسلامیست های جانی به دفتر مجله شارلی ابدو در فرانسه و کشتار ۱۲ نفر موج وسیعی از انزجار و اعتراض علیه این جانیان برانگیخته است. دهها هزار نفر در فرانسه به خیابان آمدند و یاد قهرمان آزادی خود- استفان شاربونیه – و دیگر جانباختگان این حمله تروریسی- اسلامی را گرامی داشته اند.
اسلامی ها به آخر خط رسیده اند. این جماعت تروریست و آدمکش تنها به زور ترور و جنایت و ریختن خون می توانند به حیات ننگین خود ادامه دهند. اما باید به این نیروهای سیاه قعر تاریخ بشری گفت اگر در ایران تحت حاکمیت اسلامیون با این همه کشتار و اعدام و زندان توانسته اید در دل مردم رعب برپا کنید و آنها را وادار به تسلیم و سکوت کنید، در فرانسه و اروپا و دیگر نقاط جهان هم خواهید توانست. باید به این جانیان گفت علیرغم این همه جنایت، مردم هر روز با نیرو و تنفر بیشتری از عملکرد ضد بشری شما به میدان می آیند.
مردم جهان و همه آزدادیخواهان، غم از دست دادن این مبارزین راه ازادی و انسانیت را نیز پشت سر خواهند گذشت و با قدرت تمام برای جارو کردن بساط جنایت و حماقت نیروهای سیاه اسلامی به میدان خواهند آمد. مردم ایران و عراق و افغانستان و فرانسه و همه جا این دشمنان قسم خورده بشریت متمدن را می شناسند. جنبشی که توسط دول غربی جان گرفت و به جان مردم افتاد، اما باید به دست مردم منطقه و همه جهان از صحنه روزگار محو شود.
در جنگی که بشریت متمدن علیه این نیروی تاریک اندیش و خونریز پیش رو دارد، همه موانع دست و پاگیری که سر راه این مبارزه وجود دارد را کنار خواهند زد. مردم همزمان علیه راسیسم و نسبیت فرهنگی و آوانس دادن به “اسلامی های میانه رو” دست به مبارزه خواهند زد. مردم به اسلامیست های جانی خواهند گفت باد کاشتید اما توفان درو می کنید.*
کیوان جاوید
ایمیل تماس: http://journal-ruzaneh.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *