9

به این میگن شفافیت!

9
جمهوری اسلامی ایران در ردیف فاسدترین کشورهای جهان قرار دارد. این دیگر قابل انکار و کتمان نیست. اما شنیدن فساد گسترده از زبان دزدان٬ اختلاس گران و مافیاهای قدرت در جمهوری اسلامی شنیدنی است.

سرتیتر ارقام نجومی دزدیها و اختلاسها و چپاولها مثنوی هفتاد من کاغذ میشود.
آخرین ارقام اما حیرت انگیز و شنیدنی است.

ترکان مشاور روحانی: میزان معوقات بانکی ۲۲۰ هزار میلیارد تومان است و از این میزان ۸۲ هزار میلیارد آشکار، ۴۸ هزار میلیارد تومان مربوط به مسکن مهر و ۸۲ هزار میلیارد تومان نیز معوقات پنهان است.

فعلا این آشکار و پنهان را داشته باشید. که این هنوز از نتایج سحر است.

جهانگیری معاون روحانی:٣٠٠میلیارد دلار ذخایر نفتی نیست شد.

این رقم نجومی را در ردیف ارقام نجومی پنهان نگذارید. این معوقات بانکی نیست٬ پول فروش نفت است که در جیب آیت الله های میلیاردر شده و آقازاده های محترم گم شده است!

فکرش را بکنید وقتی ٣۰۰ میلیارد دلار ـ با تومان ـ اشتباه نگیرید. گم میشود٬ کالیبر نرخ چپاول چقدر می تواند باشد.
حالا در کنار نمونه های ذکر شده و اختلاسهای مشهور سه هزار میلیاردی و دوازده هزار میلیاردی و انواع بابک زنجانی های لو رفته و لو نرفته٬ خبرگزاری فارس٬ برادران قاچاقچی سپاه از واگذاری ۴میلیون هکتار منابع طبیعی به غیر از زمین های شهری به افراد خاص خبر داد.

افراد خاص طبعا کارگران و آموزگاران و پرستاران و میلیونها بیکار و غیره نیستند. شرکای بیت رهبری و مشتی لمپن لشکری و کشوری اند که دستان خونینشان در یک کاسه است.
در زیر آوار این فساد حیرت انگیز٬ نود در صد مردم ایران زیر خط فقر تحمیلی حضرات دارند جان میکنند٬ و به نان شب محتاج شده اند!

چاره این بساط چپاول نفرت انگیز شورش گرسنگان است!

تا نه تنها میلیونها مردم صاحب ثروت به یغما برده شان٬ که صاحب اختیار سرنوشت خود نیز بشوند.*
سیامک بهاری
ژورنال روزانه٬ ٣ ژانویه ۲۰١٥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *