6

رشد اقتصادی حکومت، فقر اقتصادی مردم!

6
هفته گذشته روحانی در بیرجند گفت رشد منفی در دو سال قبل به رشد مثبت ٤درصدی رسیده است، تورم از٤۰درصد به ١۸درصد کاهش پیدا کرده است و بالاخره “رونق اقتصادی در ایران عزیز” رخ داده است!

حکومتی که دروغ گفتن به مردم به یک خصوصیت ژنتیکی اش تبدیل شده است حتما در این مورد هم با آمار بازی میکند.

همین تازگیها مرکز آمار این حکومت تعداد بیکاران را ۲ و نیم میلیون اعلام کرده بود در حالیکه مسئولان اداره کار همان حکومت تعداد بیکاران را ۷ میلیون اعلام کرد.

اما به فرض محال در این مورد هیچ شارلاتان بازی در کار نیست و “ایران عزیز” واقعا رشد اقتصادی داشته است. در این صورت، باید همین رجزخوانی را به سر حکومت زد و حق مردم از رشد اقتصادی را از چنگالشان بیرون کشید.
رشد اقتصادی باید خود را فورا در سفره میلیونها مردم محروم نشان دهد٬ باید برای بیکاران کار فراهم کند٬ باید دستمزد کارگر را افزایش دهد٬ باید قدرت خرید میلیونها مردم محروم را بالا ببرد.

آن رشد اقتصادی که سفره طبقات محروم این جامعه را رنگین نکند، حتما سفره چپاول رنگین تری در مقابل میلیاردهای حاکم اسلامی باز میکند. همانهایی که در دوران رکودی اقتصادی در ابعاد ٣ هزار مییلیارد و ١۲ هزار میلیارد تومان میدزدیدند حتما در دوره رونق اقتصادی در ابعاد نجومی تر خواهند دزدید.

این دزدیها از همین الان بطور رسمی شروع شده است. مملکت رشد اقتصادی داشته است اما حکومت از یکطرف نان و آب و برق و گاز را گران میکند و برای افزایش مالیات کیسه میدوزد و از طرف دیگر در بودجه امسال میان سپاه و نیروی انتظامی و مراکز قران و امام جمعه و نمایندگان مفتخور مجلس پول پخش میکند.

تا حکومت اسلامی سرمایه داران هست سهم اکثریت مردم چه در کساد و چه رونق اقتصادی محرومیت است. این حکومت را باید همرا رکود و رونق اقتصادیش به زباله دان ریخت.*
محسن ابراهیمی
ژورنال روزانه٬ ٣ ژانویه ۲۰١٥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *