گرامی باد روز جهانی منع خشونت علیه زنان

در روزی به استقبال ۲۵ نوامبر “روز جهانی منع خشونت علیه زنان”  میرویم که خشونت جسمی، جنسی، روحی، سیاسی و اقتصادی علیه زنان در جهان بیداد میکند.

روزی نیست که هشتکی در فضای انترنتی به گوشه‌ای دیگر از خشونت علیه زنان نتازد:

#منع_خشونت_علیه_زنان، #نه_به_تجاوز، #مرا_هم_بشنو، #من_هم، #نه_یعنی_نه، #نام_متجاوزت_را_بگو، #نه_به_خشونت_علیه_زنان، #سکوت_نمی_کنم، #خشونت_خانگی، #سکوت_نکنیم، #خشونت_کلامی، #نه_به_تجاوز  و … و

“روز جهانی منع خشونت علیه زنان” به حرکتی جهانی علیه ستمگری علیه نیمی از جامعه بشری تبدیل شده است! ستمی که از معادن تا کارخانه‌ها، از ادارات تا محلات و منازل و تمام تجماعت انسانی پنهان و آشکار اعمال میشود! در تمام قاره‌های جهان و در تمام کشورها و قبیله‌ها و اجتماعات انسانی جاری ایست!

خشونتی که در سنت‌ها و ادیان در قوانین آشکار و پنهان به درازای تاریخ اعمال شده است و عقب نشینیش تنها و تنها با فشار مبارزاتی جنبش برابری طلبی زنان به عقب رانده شده است. 

هنوز زنان در دمکراتیک‌ترین کشورها از حقوق مساوی در قبال کار مساوی برخوردار نیستند و تحت ستم و خشونت قرار دارند!

اختصاص یک روز علیه خشونت روزمره علیه زنان باید تنها گامی در جهت همبستگی و مبارزه جهانی و محلی هر روزه ما علیه این سنت کثیف و ضد بشری باشد.

اگر خشونت علیه زنان در جهان روزمره است، جنایت علیه زنان در دولتها و جنبش‌های سیاه و کثیف اسلامی به امری بنیادین در حیات و موجودیت این تبهکاران تبدیل شده است!

ما ۴۲ سال است که با حکومت نکبت اسلامی که بند نافش به آپارتاید جنسی علیه زنان گره خورده است و تا پایان حیات سیاه و تبهکارانه‌اش ادامه خواهد یافت درگیریم.

خوب میدانیم که جنبش‌های اسلام سیاسی تمام قوانین، تبلیغات و تفاوتهایشان را در ضدیت با زن و جنبش برابری طالبی خلاصه و معنی کرده‌اند.

اما وحشت این اراذل و اوباش و تعرض روزمره‌شان در تمام عرصه‌های شخصی و اجتماعی به حق زن، به دلیل حضور فعال زنان و مردان برابری طلب و ضد آپارتاید جنسی در جامعه است.

در ۴۲ سال حاکمیت سیاه جنایتکار اسلامی زنان در صف مقدم مبارزه علیه قوانین و تحرکات ضد زن رژیم جنگیده‌اند و پا پس نکشیده‌اند!

زنان مبارز در تمام عرصه‌های اجتماعی از آزادی حق پوشش گرفت تا حق انتخاب، از مبارزه علیه رسمیت یافتن تجاوز به کودکان و زنان تا اسید پاشی و سنگسار!  در راس مبارزه برای سرنگونی نظام آزادی‌کش اسلامی و لغو تمام قوانین ضد بشری اش ایستاده‌اند، جنگیده‌اند و هدایت مبارزه را در دست داشته‌اند!

حزب ما در تمام طول حیاتش همدوش جنبش آزادی خواهانه زنان در تمام جهان اعلام کرده است که آزادی زن آزادی جامعه است و در این راه جنگیده‌ایم!

اعلام کرده‌ایم که خواست برابری طلبانه زنان در تمام عرصه‌های اجتماعی و مبارزه با نظامهای ضد زن در سرلوحه مبارزات ما قرار داشته و دارد!

نه به خشونت علیه زنان!

زنده باد آزادی و برابری

نابود باد زن ستیزی در سراسر جهان!

سرنگون باد رژیم آپارتاید جنسی اسلامی در ایران!

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری

تاریخ ۲۱/۱۱/۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *