PIRANSHAHR

کشته شدن یک شهروند اهل شین آباد و دو تن از نیروهای اطلاعاتی رژیم در پیرانشهر

PIRANSHAHR
بنا به اخبار منتشر شده روز دوشنبه ۲۴ آذرماه، یک نفر به نام “محمد اسماعیل‌نژاد” اهل روستای شین‌آباد از توابع شهرستان پیرانشهر توسط نیروهای وابسته به اداره اطلاعات کشته شد. در فلکه “محمد اوراز”، ماموران اداره اطلاعات محمد اسماعیل‌نژاد را تحت تعقیب قرار داده و نهایتا او را هدف تیراندازی قرارداده و در فلکه “شین‌آباد” توسط نیروهای اطلاعاتی کشته شده است. در نتیجه تیراندازی‌ها، دو مامور اداره اطلاعات نیز کشته شده ‌که تا کنون علت مرگ آنها معلوم نشده است. نیروهای انتظامی و امنیتی، رفت و آمد شهروندان و هرگونه وسیله نقلیه را از خیابان “استقلال (فلکه سردشت) تا چهارراه ٢٢ بهمن” ممنوع کرده‌ و عملا شهر پیرانشهر از سوی نیروهای امنیتی میلیتاریزه شده است . ماموران اداره اطلاعات در پیرانشهر، علت تعقیب محمد اسماعیل‌نژاد را “خرید و فروش مواد مخدر” عنوان کرده‌اند. پس از این رویداد، ماموران وزارت اطلاعات برادرزاده محمد اسماعیل‌نژاد به نام علی اسماعیل‌نژاد را بازداشت و به مکانی نامعلوم انتقال داده اند.

قتل و کشتار شهروندان در مناطق مرزی توسط نیروهای انتظامی و اطلاعاتی رژیم به بهانه های واهی به امری روزمره در این نواحی تبدیل شده است. ماموران سرکوب رژیم روزانه برای جلوگیری از حمل کالا در مناطق مرزی، کارگران کولبر را هدف سلاحهای خود قرار می دهند که طی چند سال اخیر تا کنون بیش از هزار نفر از آنان را بقتل رسانیده اند. مزدوران رژیم اسلامی حتی به کشتن اسبهای کارگران کولبر نیز رحم نکرده و تا بحال صدها راس از چهارپایان را کشته اند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری تیراندازی و اذیت و آزار شهروندان مناطق مرزی از سوی ماموران و کانگسترهای اطلاعاتی رژیم را محکوم میکند و از مردم این مناطق می خواهد در اعتراض به آدم کشی های نهادینه شده حکومت اسلامی دست به اعتراض بزنند و خواهان پایان دادن به قتل و کشتار شهروندان و کارگران کولبر شوند. کار یا بیمه بیکاری خواست برحق و اولیه دهها هزار کارگر کولبر مرزی است که در نبود آن ناچار هستند از طریق حمل کالا امرا معاش نمایند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری
۲۵ آذر ۱۳۹۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *