logo ex

جبهه سوم، جبهه ای عليه فاشيسم اسلامی و همه نیروهای راسیست و دست راستی!

logo ex

تظاهرات دوشنبه ها در برخی شهرهای آلمان و از جمله تظاهرات ۱۰ هزار نفره در شهر درسدن در روز دوشنبه ۸ دسامبر٢٠١٤، نگاهها را یکبار دیگر متوجه یکی از معضلات مهم جامعه آلمان کرد.
بحث های همیشگی در مورد رشد اسلام گرایی در آلمان، ساختن مساجد و تربیت تروریستهای اسلامی و اعزام آنها به مناطق جنگی در سوریه و عراق و پیوستن صدها جوان از آلمان و اروپا به صفوف داعش، تحمیل حجاب به کودکان و دختران توسط اسلامیها در آلمان، فشار جریانات اسلامی و تحمیل برخی عقب نشینی ها به سیستم آموزش و یا قضاوت در آلمان، قتل ناموسی و … و… باعث شده است نیروهای دست راستی فضاسازی علیه خارجیها و یا حملات بیشرمانه و وحشیانه به هایم های پناهندگی و مسموم کردن فضای جامعه علیه “غیر آلمانی ها” را گسترش بدهند. تحرک جریانات اسلامی و نیروهای راستگرای آلمانی دو سوی یک معضل مهم در این کشور و به درجات در اروپا را جلوی چشم ما میگذارد. دو جریان راسیست و تبعیض گرا امروز مانع رشد و توسعه فرهنگ انسانی و مدرن شده اند.

در مقابل تعرض وحشیانه جنبش اسلامی به حقوق و حرمت مردم در کشورهای اسلام زده و در مقابل تحرکات جریانات اسلامی در آلمان و همچنین در مقابل فضاسازی دست راستی ها و نئو نازیست ها در آلمان، یک جبهه سوم از مردم وجود دارند که به طرق مختلف حضور و راه حل خود را ارائه داده اند. از جمله در آلمان در مقابل تظاهرات خیابانی نیروهای دست راستی و در مقابل جریانات ارتجاعی اسلامی، مردم در برخی شهرها میتینگهای اعتراضی از نوع سوم سازمان داده اند. بویژه در این هفته ها ما شاهد عروج یک جنبش از پایین بودیم که در پاسخ به نیروهای دست راستی مردم را سازمان داده و عملا دهها پزشک و مشاور حقوقی و وکیل و مردم مترقی و انسان دوست به پناهندگان خدمات مادی و یا کمکهای حقوقی میدهند.

این حرکت سوم هم علیه دو جریان راسیست اسلامی و ناسیونالیست افراطی آلمانی است و هم منتقد دولت آلمان وتوجیهات این دولت در مورد عدم رسیدگی به وضعیت پناهجویان و یا مماشات با جریانات دست راستی وحمله نئو نازیستها به کمپهای پناهندگی و همچنین مماشات دولت با جریانات دست راستی اسلامی است.

نهاد اکس مسلم اعلام میکند که در مقابل این دو جبهه یعنی جبهه فاشیسم اسلامی و راسیسم عریان و دست راستی در اروپا ، مردمی وجود دارند که نه این و نه آن را میپذیرند و دنبال یک راه حل انسانی و در مقابل این دو جریان راست برای این معضلات هستند. راه حلی که نه به میهن پرستی و ناسیونالیسم و نه به مذهب و ارتجاع عریان متوسل میشود، راه حلی که به انسانیت انسان رجوع میکند و از حقوق و حرمت همه انسانها دفاع میکند.

در مقابل راهپیمایی ده هزار نفر در درسدن اکنون احزاب رسمی در آلمان فراخوان راهپیمایی میدهند که صد البته با حضور قوی جریانات اسلامی همراه خواهد بود و ما شاهد مظلوم نمایی جنبش ارتجاعی اسلامی و سهم طلبی اینها از دولت خواهیم بود.

ما خود را در مقابل همه جریانات دست راستی اسلامی و راسیست میدانیم و در جبهه سوم پرچم آزادی و انسانیت و حقوق جهانشمول انسان را برافراشته ایم. ما در مقابل سازمانهای نئو نازیست و راسیست آلمانی و در مقابل سازمانهای دست راستی ارتجاعی اسلامی قطب سوم مردم متمدن و آزادیخواه را نمایندگی میکنیم. مردم باید هشیار باشند و اجازه ندهند جریانات دست راستی آلمانی که انزجار مردم آلمان از جریانات اسلامی را تبدیل به بهانه ای برای قدرتگیری خود کنند. مردم باید هشیار باشند و بدانند که جریانات راسیست آلمانی اکنون با فراخوان تحت عنوان مقابله با اسلامیها شعار مقابله با خارجیها و ” مسلمانان ” را سر داده و سرودهای فاشیستی زمزمه میکنند. تقابل دو جریان راست اسلامی و ناسیونالیست نباید هیچ انسان معترض و ناراضی را دچار توهم کند و به دنبال آنها بکشاند.

سازمان اکس مسلم در آلمان خود را نماینده جبهه سوم میداند. جبهه مردم آلمان، مهاجرین و پناهندگانی که در این جامعه زندگی میکنند و معتقدند که هویت اصلی همه ما انسان بودن ما است و نه تعلق مذهبی و یا ملی!

ما جبهه سوم را نمایندگی میکنیم که معتقد است جنبش اسلامی یک جریان فاشیستی و راسیستی است که با تبلیغ ضدیت قومی و مذهبی و تبلیغ آپارتاید جنسیتی و با رادیکال کردن جوانان ، به تروریسم و ارتجاع دامن میزند و باید دولت آلمان از همراهی و مماشات با این جریانات دست کشیده از کمکهای مادی و رسانه ای و … به آنها خود داری کرده و این جریانات را در جامعه منزوی کند.

چهار میلیون مردم فراری از دست جنبش اسلامی و مهاجرین ساکن آلمان برای مسجد ساختن و حجاب بیشتر و تبلیغ این سیاستهای ضد زن و ضد انسانی به آلمان نیامده اند. آنها برای زندگی بهتر و آزادی و امنیت به اروپا آمده و این سازمانها، مساجد، ملاها، تروریست ها وسلفی ها را نماینده خود نمیدانند.
سازمان اکس مسلم معتقد است مادام دولت آلمان و احزاب در قدرت و یا اپوزیسیون از سیاست مماشات با جنبش اسلامی دست نکشیده و معضل را نبینند، نمیتوانند پاسخی به خشم و انزجار عمومی علیه دست اندازی سازمانهای اسلامی به سیستم آموزش و پرورش و یا دخالت اینها در زندگی مردم بدهند و ما شاهد رشد بیشتر جریانات دست راستی خواهیم بود.

راه حل این معضل، پایان دادن به مماشات با اسلامیها، پایان دادن به آوانس دادن به جنبش اسلامی، پایان دادن به کنفرانس اسلام و مسجد سازی و پرورش آخوند در آلمان است.

ما از همه مردم آلمان دعوت میکنیم که در مقابل این دو جبهه یعنی جنبش اسلامی و جنبش دست راستی و راسیستی به میدان آمده و با اعلام جبهه سوم، راه حل انسانی خود را ارائه دهند.
ما در آلمان به جدایی کامل مذهب از آموزش و پرورش، به ممنوعیت حجاب کودکان ، ممنوعیت برقع و مقابله با جنبش سلفی ها و اعزام تروریست به سوریه و عراق و .. احتیاج داریم. در آلمان باید دادگاههای شریعه و پلیس شریعه و .. را ممنوع کنیم. ما باید برای پناهجویان و پناهندگان سیاستهای انسانی را در پیش گرفته و از گتو سازی و جداسازی بین مردم جلوگیری کنیم. و.. و ..
در آلمان و اروپا باید همه باهم از پرنسیپ های جوامع سکولار و مدرن و انسانی دفاع کنیم. دفاع از برابری زن ومرد و زندگی مدرن و حقوق دختران و آموزش روابط جنسی و یا دفاع از برابری بین همه مردم مستقل از مذهب و نژاد و ملیت، فرهنگ دفاع از حقوق انسانی است و باید برای همه مردم لازم الاجرا باشد.

شورای مرکزی اکس مسلم از همگان دعوت میکند به تقویت و بروز علنی جبهه سوم یاری رسانند.
جبهه سوم، جبهه ای علیه فاشیسم اسلامی و همه نیروهای راسیست و دست راستی است!

شورای مرکزی اکس مسلم – آلمان
۱۱ دسامبر ۲۰۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *