پیامهایی از ایران به کنگره دوازدهم حزب کمونیست کارگری – از طرف زنی کمونیست و پزشک که عمری … – صبوری نسرین

مندرج در انترناسیونال ۹۴۶

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه

به کنگره دوازدهم حزب کمونیست کارگری

از طرف زنی کمونیست و پزشک که عمری را تحت سیطره اسلام سیاسی سپری کرده!

تحت سیطره اسلام سیاسی، به عنوان یک انسان، میدانم که مردم این سرزمین روزانه با واقعیت دستمزد ناعادلانه، بیکاری و فقر روزافزون دست و پنجه نرم میکنند، تحصیل رایگان افسانه است و آب آشامیدنی سالم آرزو!

تحت سیطره اسلام سیاسی، به عنوان یک زن، میدانم که زنان این سرزمین از حقوق اولیه خود محروم بوده و قوانین متحجرانه ازدواج کودکان، دیه و ارث نابرابر زنان و مردان، نداشتن حق طلاق و کار و سفر و تعیین محل سکونت، … بر زندگیشان حاکم است و حتی از حق ابتدایی انتخاب پوشش خود و تعیین تعداد فرزندان خود محرومند.

تحت سیطره اسلام سیاسی، به عنوان یک پزشک، میدانم که مردم کشورم از حق بهداشت و درمان استاندارد محرومند و طبابت علمی و به روز به نام طب اسلامی به گروگان گرفته شده و رابطه پولی مستقیم بین پزشکان و مردم، ارائه خدمات درخور شان دو طرف را غیر ممکن کرده است. در این سیستم سراسر فاسد، پزشکان به بیگاری گرفته شده، آماج انواع توهین و تحقیر قرار میگیرند، و مترسکهای حکومتی به جای شایستگان اگاه و فرهیخته در مناصب تصمیم گیری های بهداشتی و درمانی می نشینند.

تحت سیطره اسلام سیاسی، به عنوان یک آتئیست، می دانم که در کشورم هر عقیده غیر اسلامی غیر قانونی است، خداناباوری جرم است و زندگی زیر صورتک سکوت جریان دارد، دین وراثتی است و کودکان با آموزه هایی سراسر دروغین و مسموم به نژادپرستی و خرافه گرایی تربیت میشوند.

آری، من عمرم را به عنوان یک زن آتئیست پزشک با این مسائل زیسته ام، ولی امروز باید از قصه غصه ها بگذریم و به راه چاره بیاندیشیم، امروز در آستانه کنگره حزب کمونیست کارگری، که مسئله اش انسان است و به تبع آن دغدغه آحاد افراد جامعه را دارد، با صدای رسا اعلام میکنم که:

خواسته من یک زندگی انسانی است. خواسته من کار و تحصیل، نان و آزادی است.

خواسته من طبابت بر پایه علم نوین و شواهد علمی است.

خواسته من حذف رابطه پولی بین طبیب و بیمار است.

خواسته من احقاق حقوق اولیه زنان است.

خواسته من تفکر آزاد و عدم تحمیق کودکان با آموزش خرافه های دینی است.

 خواسته من پیگیری بی وقفه و جانانه این مطالبات تحت لوای حزبی است که اساس کمونیسمش انسان است.

باشد تا آیندگان آرزوهایمان را در واقعیت روزمره زندگیشان تجربه کنند.

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

صبوری نسرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *