پیامهایی از ایران به کنگره دوازدهم حزب کمونیست کارگری – ما کارگران به کمتر از پایان ظلم این حکومت ننگین سرمایه داری رضایت نخواهیم داد. – آرش کارگر نفت

مندرج در انترناسیونال ۹۴۶

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه

چیست قانون کنونی، خبرت هست از آن؟

حکم محکومی ما!

بهر آزاد شدن، در همه ی روی زمین

از چنین ظلم و شقا

چاره ی رنجبران وحدت و تشکیلات است

عَرَقَ و زحمت کار، خطرات کار، بی پولی، آسیب جسمی و روحی، حمالی و شرمندگی خانواده برای کارگران !!! سودش در جیب کسی دیگر ؟!  این ظلم تا کی؟

باید خودمان دست به دست هم دهیم تا شاید، نه، حتماً کاری بکنیم .

ما کارگران صنعتی با پشتیبانی هم میتوانیم با ظلمی که سالهاست از سوی نظام سرمایه داری بدون هیچ شرمی بر ما و خانواده هایمان روا داشته اند، مقابله کنیم و پیروز شویم.

ما کارگران به کمتر از پایان ظلم این حکومت ننگین سرمایه داری رضایت نخواهیم داد. تا زمانی که اینها بر مسند قدرت باشند هیچ حرفی و هیچ سازشی با آنها نداریم .

ما اگر حق و حقوقمان را میخواهیم باید از خودمان شروع کنیم وتا زمانی که یکصدا و یکدل نباشیم روزگارمان بدتر از دیروز خواهد بود. نکته اصلی و مهم، خود ما کارگران هستیم و قدرت کافی و لازم را برای اعتراض داریم. اعتراض ما به فقر و تبعیض و نابرابری و دزد بازار سرمایه داری است و اگر با تمام قدرت در میدان باشیم، جامعه با ماست و میتوانیم کل این بساط بردگی سرمایه داری را جمع کنیم.

پس با فریادمان برگی نوین از جنبش کارگری را رقم خواهیم زد. بگذارید تمام دنیا صدایمان را بشنوند.

دوستان و همکاران عزیز

حزب کمونیست کارگری چراغ راهی برای همه ماست. به حزب خود بپیوندید و با این چراغ درخشان، مبارزاتمان را به پیش بریم. پیروزی از آن ما است .

کنگره این حزب نیز نشستی بر سر مسائل مهم پیش روی ما کارگران و ما مردم است. همه ما با شرکت در این کنگره از طریق آنلاین میتوانیم پیگیر مباحث آن باشیم و تصویر روشنتری از اوضاع و گامهای بعدی مبارزاتمان داشته باشیم. آری همه حرف ها گفته شده … هرکس امروز به دشمنی با طبقه کارگر بپردازد و حمایت از سرمایه دار و یا به میانه روی در بین کارگران بپردازد، تنها خود را در میان قاطبه طبقه کارگر بی اعتبار تر و بی آبروتر خواهد کرد.

در پایان  برای همه کارگران

تاول‌های دستم را نشمارید و زخم‌های دلم را

بر دستم جای بوسه‌ای می‌بینم که رنگ نور دارد

آری من کارگر

آرش کارگر نفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *