پیامهایی از ایران به کنگره دوازدهم حزب کمونیست کارگری – حزب سیاست شورایی – حامد صداقت

مندرج در انترناسیونال ۹۴۶

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه

برگزاری دوازدهمین کنگره حزب را به اعضای حزب، کادرها و رهبران حزب، به فعالین سوسیالیست کارگری، کنشگران اجتماعی و به طبقه کارگر و هر انسان معترض و شریفی که دل در گرو آزادی و رهایی طبقه کارگر و مردم تحت ستم دارد تبریک میگویم.

کنگره حزب کمونیست کارگری، کنگره روتین یک حزب سیاسی عادی نیست، بلکه کنگره یک حزب کمونیستی خلاف جریان، کنگره حزب انقلاب و تدارک مبارزه برای سوسیالیسم و تحقق برنامه یک دنیای بهتر است. کنگره حزب کمونیست کارگری مهم است، چون وجود این حزب و نقش این  حزب در زندگی اجتماعی سیاسی طبقه کارگر و مردم مهم است و جامعه نشان داده است که چقدر متاثر از حزب کمونیست کارگری، سیاستها، مشغله ها، نقشه عملها و فرهنگ والای سیاست حزب و برنامه عمل حزب کمونیست کارگری است.

این حزب، حزب سیاست شورایی، رهبری شورایی و اداره شورایی جامعه است. حزب تحقق برنامه یک دنیای بهتر است. حزب کمونیست کارگری حزب سازماندهی کنفرانس آلترناتیو در افشاگری و بشکست کشاندن کنفرانس اصلاح طلبان در برلین، حزب پافشاری و ایستادگی در مقابل اسلام سیاسی و حزب تلاش و مبارزه برای ایجاد یک جمهوری شورایی سوسیالیستی است که آزادی و برابری و رفاه و عدالت را در جامعه حاکم کند، دست مذهب را از زندگی مردم کوتاه و جامعه ای شاد و خوشبخت بنا کند.

کنگره دوازدهم حزب را به تمام کسانی که برای زیر و رو کردن نظام نکبت جمهوری اسلامی و بنای یک جامعه انسانی تلاش میکنند تبریک میگویم. برای حزب و رفقای حزبی موفقیت روزافزون آرزو میکنم.

حامد صداقت
آبان ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *