پیام از ایران به کنگره دوازدهم حزب کمونیست کارگری – برای ساختن ایرانی نو، آزاد آباد و سربلند – ندا ایرانی

مندرج در انترناسیونال ۹۴۵

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه

دوستان و رفقای گرامی و عزیز:

سلام و تبریک مرا پذیرا باشید!

دوازدهمین کنگره حزب کمونیست کارگری را به اعضای محترم حزب و تمام مردم ایران که خواهان آزادی و برابری و بر قراری سوسیالیسم و یک جامعه مدرن و مترقی و بدور از هر نوع تبعیض جنسیتی و شغلی مزدی و بردگی فرهنگی و مذهبی… هستند، تبریک میگویم به تمام مسئولین و تمام آزادیخواهانی که در این عرصه تلاش بی وقفه داشته اند و تا بر قراری و سر نگونی این رژیم سراپا خونریز و جانی از پای ننشسته و به تلاش و کوشش خود همواره ادامه داده اند راهشان پر رهرو باد و همچنان این راه را ادامه میدهیم تا یکبار دیگر سرود آزادی و شادی در کشور ایران طنین انداز باشد.

خواسته من و فکر میکنم اکثریت مردم ایران سرنگونی این حکومت ظالم و برقراری پرچم سوسیالیزم در ایران و اجرای قانون در مورد حقوق پایه ای در تمام موارد است که در شان حقوق انسانی تعریف شده است.

رفع بیکاری و گرانی و برقراری بیمه کامل برای تمام مردم و تحصیل رایگان و قابل قبول برای تمام دوران تحصیلی از کودکستان تا پایان دبیرستان و همچنین در دانشگاه ها امکان برخورداری تمام اقشار مردم با حفظ علاقه مندی و استعدادها که نیاز یک کشور پیشرفته است.

با امید به ساختن کشوری پیشرو و صنعتی از هر لحاظ و ارتباط و مبادله دانش و دانشجو برای ساختن ایرانی نو، آزاد آباد و سربلند!

با تشکر از تمام دوستان و رفقای دست اندر کار در بر گزاری این کنگره

ندا ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *