پیام از ایران به کنگره دوازدهم حزب کمونیست کارگری – “نه به ازدواج کودکان” – نیلوفر رادمهر

مندرج در انترناسیونال ۹۴۵

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه

رفقا سلام

دوازدهمین کنگره حزب کمونیست کارگری  ایران را تبریک می گویم.

خوشحالم که در این برهه از تاریخ همراه و همگام با شما هستم و خود را در کنار شما می بینم.

ما با هم توانستیم کارهای بزرگی را به سامان برسانیم و پایه های جمهوری اسلامی را کاملا سست کرده، منتظریم تا با حرکت جمعی و تقویت جنبشهای اجتماعی به سرنگونی حکومت جنایت سرعت ببخشیم.

در همین راستا پرچم کارزار اجتماعی “نه به ازدواج کودکان ” را به دست گرفتیم و مبارزه علیه این معضل بزرگ اجتماعی را به گفتمان روز تبدیل کرده ایم به طوریکه حکومت به ضد و نقیض گویی افتاده است.

فقر عامل اصلی ازدواج کودکان است. کودکان توسط خانواده و با پشتیبانی قوانین ارتجاعی ضد زن، فروخته می شوند تا بخشی از نیازهای زندگیشان را تامین کنند و یک نان خور از سفره شان کمتر شود!

ازدواج کودکان به نوعی برده داری جنسی است. کودکانی را که باید تفریح و شادی کنند، تحصیل کنند و از زندگی لذت ببرند زیر بار زندگی زناشوئی و بارداری های خطرناک که گاها منجر به مرگشان می شود، هستی شان تباه می گردد.

به امید روزی که زن ستیزی، کودک آزاری، کودک همسری و مصیبت هایی از این دست از زندگی زنان رخت بربندد.

 حزب ما با برافراشتن پرچم “کودکان مقدمند” گامهای عملی بلندی را به سوی حقوق کودک و اجتماعی کردن مبارزه برای آزادی و رفع تبعیض علیه کودکان به جلو برداشته است. طوری که امروز کمتر کسی است که حقوق کودکان را نشناسد و آن را بر منافع و مصلحت های سیاسی مقدم نداند. تنها در دنیای بهتر است که حرمت و کرامت کودکان ارج نهاده می شود و کودک می تواند فارغ از هر جنسیت و قومیتی به حقوق انسانی خود دست یابد.

زنده باد یک دنیای بهتر

زنده باد سوسیالیسم

نیلوفر رادمهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *