پیام از ایران به کنگره دوازدهم حزب کمونیست کارگری – به کم راضی نیستیم به تمکین راضی نیستیم – ساسان بیگلری

مندرج در انترناسیونال ۹۴۵

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه

سلام گرم و امیدوار کننده ما را از شهرهای اعتراض و مبارزه، از درون هفت تپه قهرمان، از خیابانهای اهواز و شوش، اصفهان، تهران، بوشهر، مازندران، سنندج و غیره، و در کل جنبش عظیمی که عزم خود را جزم کرده است حکومت اسلامی سرمایه داران را سرنگون کند بپذیرید.

متاسفانه شرایط به گونه ای هست که نمیشود در کنگره کنارتان باشیم. اما با اعتماد کامل به کادرها و اعضای متعهد که سالهاست این حزب را به جلو سوق داده اند، مثل همیشه مطمئن هستیم این کنگره هم با دورنمای عمیق انسانی و راه و سنتهای حزبی رهبر، و حزبی دخالتگر کل جامعه را گامهای بلند دیگری به جلو خواهد برد.

امروز کنار هم هستیم و تنها ماییم که رادیکالیسم و آزادی خواهی و برابری طلبی جامعه را نمایندگی میکنیم به کم راضی نیستیم به تمکین راضی نیستیم. بلند پروازیم. این را از حزبمان آموختیم. این حزب و کنگره هم صدای میلیونها نفر انسان هست که در دی ماه ۹۶و ۹۸ به میدان آمدند و شعار مرگ بر دیکتاتور، و مرگ بر جمهوری اسلامی، اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمومه ماجرا را سر دادند.

این کنگره باید صدای رسای رهبران و کارگران هفت تپه و نفت باشد و دختران انقلاب را نمایندگی کند که با پرت کردن حجاب بعنوان سمبل حکومت هار اسلامی و جنبش ارتجاعی اسلامی به تبعیض جنسیتی اعتراض کردند. ما ایمان داریم و باور داریم که با جهت گیری های روشن این کنگره باز هم امید و یکپارچگی اعتراض را رقم خواهد زد. حزب ما توانسته در سطح علنی از طریق کانال جدید و مدیای اجتماعی و همچنین در میدان نبرد و مبارزه هر روزه به جامعه و مردم بگوید که سوسیالیسم عین انسانیت است. این شاخصه حزب ماست امروز جامعه خوب اینرا میداند که کمونیسمی وجود دارد که به هر چیز کار دارد و در اعتراض و مبارزه ای که علیه ستم و ظلم باشد صف خواهد بست. ما در جامعه ای که ظلم، ستم، فقر، شکنجه، بیداد میکند و هر روز مردم را به دار آویخته و زندانی میکند راهی جز مبارزه و حکومت شورایی و سازماندهی نخواهیم داشت. با تکیه بر رهنمودهای  حزب و فعالین در داخل صف متحدانه  خود را در برابر رژیم جنایتکار و کثیف رقم بزنیم.

عزیزان حاضر در کنگره و همه دوستداران آزادی و همه مردم رنجدیده از شما میخواهیم با تلاش بیشتر و همت گسترده و همه جانبه حکومت ایران را به زیر بکشیم. چون نه تنها مردم ایران بلکه مردم جهان و منطقه هم با نابودی این رژیم آرام خواهند گرفت. در پرتو سیاست ها و برنامه های حزب میتوانیم گام های بلند و بزرگ را برای یک انقلاب انسانی برداریم.

ساسان بیگلری

زنده باد حزب کمونیست کارگری ایران

زنده باد سوسیالیسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *