min 1

جمهوری اسلامی دزد، جنایتکار و قاتل! روزانه ۲نفر و سالانه ٨٠٠ نفر در اثر انفجار مین میمیرند!

min 1
نسان نودینیان:
در مریوان در سال ١٣٩٣ پنچ مورد خطای پزشکی جان کسانی که به بیمارستان این شهر مراجعه کرده اند را گرفته است. نوازدی ٣ روزه، پنجمین قربانی خطای پزشکی در مریوان است. مسئولان مدارس ابتدایی شهر ربط با ارسال نامه از خانواده دانش‌آموزان وجه نقد مطالبه کرده‌اند. و دانش‌آموزان ابتدایی از سوی مسئولان مجبور به پرداخت ٥٠ هزار تومان به مدرسه شده‌اند. در شهر سنندج نیز از دانش‌آموزان وجه نقد مطالبه شده و به خانواده دانش‌آموزان گفته شده، باید هر روز خانواده‌ای مسئولیت تمیز کردن مدارس را برعهده بگیرد. مسئولان مدارس اعلام کرده‌اند: مدارس توانایی تامین اعتبار برای “مستخدم مدرسه” را ندارند و خانواده دانش‌آموزان باید مسئولیت تمیز کردن مدارس را برعهده بگیرند.

در استان کرمانشاه بیش از ٦٠ هزار معتاد با میانگین سنی ٢٠ تا ٢٥ سال وجود دارند. از این رقم بیش از ٥٠٠٠ نفر زن معتاد هستند. در مهاباد موقعیت ویژه با امنیتی کردن شهر و با دستگیری چند نفر برقرار شده، و خبرهدیه نامیمون تعدادی از مزدوران رژیم در مجلس بنام نمایدگان مجلس اسلامی از استان های کرمانشاه، آذربایجان‌غربی، کُردستان، ایلام و خوزستان که روزانه دو نفر و سالانه بیش از ٨٠٠ نفر در مناطق آلوده به مین در ایران (کُردستان، خوزستان و خراسان رضوی) جان خود را از دست می‌دهند و یا زخمی می‌شوند.

مقامات جمهوری اسلامی به عناوین مختلف زندگی و معیشت اکثریت مردم شهر و روستاها را با گرانی بیش از حد، با بیکارسازی وسیع که در شهرهای کردستان ابعاد بی سابقه و عمیقی گذاشته است، با نظامی کردن مرزها و کشتن کارگران کولبر، با مین گذاری ها که هر روز بطور متوسط دو نفر جان خود را از دست میدهند، با کمبود بیمارستان و امکانات دارویی و پزشکی با پرداخت حقوق و مزایای کم و ناچیز به پرستاران، به معلمان، به کارگران، بگرو گرفته اند.

در مقابل این رژیم جنایتکار مبارزه و اقدامات توده ای و ابتکاری موثر راه چاره است. این نظام جنایتکار، دزد و قاتل را باید سرنگون کرد. باز گرداندن سعادت و خوشبختی و رفاه و امنیت و پاسداری از کرامت انسانی در گرو سرنگونی و رفتن جمهوری اسلامی است. در شهرهای کردستان برای مقابله و رسوا کردن تعدادی مزدور در مجلس و استانداری ها و فرمانداریها افشای ماهیت سرسپردگی آنان به جمهوری اسلامی و ضدیت شان با مردم موثراست. عکس و مشخصات مزدوران مجلس نشین، استاندارها و فرماندارها را بعنوان عوامل مزدور جمهوری روی دیوارها نصب کنید! شهرهای کردستان پتانسیل حضور اعتراضات از این قبیل اقدامات ابتکاری را دار. همه جا کوچه ها و مدارس و دانشگاه ها و خیابانها را برای اینها نا امن کنید. جواب به این همه دزدی و نا امنی جانی و دستگیری و زندان و اعدام و نظامی کردن محل زندگی مردم در گرو ایجاد اقدامات ابتکاری و در منگنه گذاشتن عناصر مزدوری است که به مزدوری برای جمهوری اسلامی “مفتخر” هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *