tha hoseyni

حمایت وزارت اطلاعات از سلفیها در کردستان

tha hoseyni
طه حسینی:
طبق خبر سلفیها در شهر بوکان برای جلوگیری از کمک رسانی به مردم مقاوم کوبانی از جمع آوری کمک جلوگیری کرده اند و مردم را مورد اذیت و آزار قرار داده اند طبق همین خبر یکی از مجریان کمپین “کوبانی را تنها نگذاریم ” از طرف سلفیها مورد ضرب و شتم قرار گرفته است .در عین حال اداره اطلاعات دو تن از دست اندر کاران این کمپین را به اطلاعات احضار و مورد بازخواست قرار داده اند.این در حالی است که این کمپین مجوز قانونی از طرف فرمانداری برایش صادر شده است .

مسئولین اطلاعات به فعالین این کمپین گفته اند “فرمانداری بی خود کرده است که مجوز صادر کرده است چون تجمعات و راهپیمایها با مجوز ما بر گزار میشوند” و همین باعث شده است که ادامه کاری این کمپین از طرف اطلاعات رژیم متوقف شود.

سلفیها در کردستان ایران همیشه مورد پشتیبانی حکومت و بخصوص وزارت اطلاعات بوده اند جمهوری اسلامی از وجود این طیف بغایت مرتجع و منفور از دستگیری انقلابیون گرفته تا شرکت دادنشان در گشت و کشتار مردم کردستان استفاده کرده است حقیقت این است که سلفیها بدون کمک و همکاری سپاه و اطلاعات رژیم نخواهند توانست جایی آفتابی شوند.

مردم کردستان نقش منفور این دار و دسته را در دوره های تاریخی متفاوت دیده اند و اجازه نخواهند داد که به همین ساده گی ابراز وجود کنند. سلفیها و سپاه و اطلاعات و همه دم و دستگاهای رژیم پشت و روی یک سکه هستند.اگر نیروهای جمهوری اسلامی با زور و اعدام و زندان دارند بر مردم حکمرانی میکنند اما با وجود همه این زورگویها مردم روزانه در مقابلش ایستادگی، اعتراض و مبارزه خود را پیش می برند. در چنین شرایطی نباید گذاشت در کنار مزدوران، نیروهای سلفیها جرئت ابراز وجود داشته باشند.اگر اینها در کنار و با پشتیبانی اطلاعات و نیروهای حکومتی به جوانان و مبارزین حمله میکنند مردم بخصوص جوانان باید در سطح وسیعی خود را هماهنگ و سازمانیافته کرده و به مقابله با این طیف مرتجع بپردازند. باید از ابراز وجودشان جلوگیری کرد و در همه جا مورد تنفر مردم قرار گیرند. باید این طیف را در مجامع و اماکن عمومی ترد و منفرد کرد. نباید گذاست در هیچ کجا و هیچ نمایش مسخره ای ابراز وجود کنند .باید به اینها حالی کرد که در میان مردم هیچ جا و مکانی ندارند و منفور هستند.*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *