fazel naderi

حراج زنان و کودکان توسط داعش، اوج توحش اسلامی

fazel naderi
فاضل نادری:
داعش این نوادگان پیامبر اسلام ومجریان قوانین انسان ستیز اسلام و محمد، پس از ۱۴ قرن از عروج اسلام، اینک در قرن ۲۱ در دنیای کاملأ متفاوت از دوران محمد، بردگان خود را در بازار مکاره به حراج گذاشته است!

این جنایتکاران متعلق به دوران بربریت، این وحشی های کفتار صفت، این تفاله های پس مانده قرون وسطی این میراث داران اصیل دوران حکومت محمد و قداره کش های او، پس از ۱۴۰۰ سال سر از گور برداشته اند تا کارهای محمد در غزوات وی، حملات او یاران قداره کش اش در حمله به کسانی که اوامر و قوانین اسلام را نمی پذیرفتند، تکرار کنند و اسم خود را دولت اسلامی در عراق و شامات نامگذاری کرده اند.

تاریخ ثبت کرده و همگان میدانند پس از هجرت محمد از مکه به مدینه که قدرت سیاسی خود را پایه گذاری و حملاتش به مخالفین خود یعنی “کفار” را آغاز کرد، هر فرد یا قبیله ای را که تحت اوامر و سیطره او نرفت، به شدید ترین و شنیع ترین حد ممکن سرکوب وقلع وقم کرد. لشگریان اسلام اموال مغلوبین را غارت کرده، خانه و کاشانه مخالفین خود را به آتش کشیده واز بین بردند. مردان را سر بریدند و یا زنده بگور کردند. زنان و کودکان را به اسارت گرفته، و به تملک در آوردند. تصاحب و تجاوز به این اسرای بی دفاع و بی پناه، جزو اجر واجرت جنگ جویان محمد و برای تشویق آنها به جنگ علیه “کفار” بود.

داعش بعنوان بازمانده تفکر عقب افتاده اسلامی اینک میدان پیدا کرده تا در دنیایی کاملأ متفاوت توحش ۱۴ قرن پیش را تکرار میکنند. این جنایتکاران بدور از کوچکترین احساس وعواطف انسانی، به روستا ها شهرهای “کفار” (شیعیان، مسیحیان، یزیدیان و ایزدیها) حمله کرده، خانه و کاشانه آنها را به آتش میکشند. مردان مقاوم را در میادین و خیابانها سر میبرند یا آنها را از پرتگاهای مرگ آورپرت کرده و میکشند. دختران وزنان اسیرو بی پناه را همچون متاع در ملأ عام حراج میکنند.

گروه تروریستی، جنایتکار و آدمکش داعش اعلام کرده است: “ما مناسب دیدیدم ضوابط و قیمت هایی برای فروش زنان و غنائم جنگی تعیین کنیم و به همین دلیل همه باید به این قوانین عمل کنند و کسانی که از این قانون تخطی کنند، به اعدام محکوم می شوند.”
انتشار لیست قیمتهای کودکان و زنان که از یک سال به بالا قیمت گذاری شده اند، موجی از انزجار و نفرت بوجود آورده است.

داعش قوانین ومقررات جدید و ابداعی را بر اسلام اضافه نمیکند بلکه چهره واقعی جنبش اسلامی را نشان میدهد که وقتی میدان پیدا کند، وقتی مبارزه مردم را در مقابل خود نداشته باشد، وقتی که نیروی کمونیست و سکولار در برابرش نایستد، چه جهنمی می تواند برای مردم بوجود آورد. ظهور داعش نیروی جنایتکاری چون داعش و حمایت دولتهایی نظیر ترکیه و عربستان از آن معنای واقعی قوانین متحجر، زن ستیز و منفور اسلامی و انحطاط نظام سرمایه داری حاکم بر جهان را یادآوری کرد. در عراق و سوریه مردم سکولار و پیشرو در مقابل داعش ایستادند. جنبشی که علیه داعش در شهرهای مختلف ایران به راه افتاد تبلور نفرت مردم از قوانین ارتجاعی اسلام است و جمهوری اسلامی بدرستی خود را هدف شعارهای این جنبش تشخیص داد و مذبوحانه تلاش کرد تا مانع آن شود. اعتراضات گسترده ای که در جهان علیه داعش بوجود آمد، نشان داد که فقط سکولاریسم و انسانیت متمدن می تواند علیه چنین نیرویی مبارزه کند و آنرا بعقب براند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *