از مبارزه و اعتراض ریچارد رتکلیف پشتیبانی میکنیم! حکومت اسلامی باید بایکوت شود!

سالهاست که  گروگان‌گیری، باج‌گیری و صدور ترور و تروریست به روش و سبک سیاق دائمی حکومت اسلامی ایران در خارج از کشور تبدیل شده است. تبهکاریی که تاکنون در زیر سایه شوم معاملات و زدوبندهای دول فخیمه دمکراسی همواره نفس تازه کرده است و ادامه یافته است.

متاسفانه اقدام به دستگیری باندها و  محاکمه تروریستهای صادراتی رژیم در اروپا هنوز به شیوه‌کار غالب همه آنها تبدیل نشده است.

در دنیای غرب شهروندان دو تابعیتی بهترین طعمه و قربانی توطئه‌گران اسلامی حاکم هستند و دولت‌های غربی که کشور دوم تابعیت قربانیان هستند علناً  طرف معامله این گروکشی و باج‌گیری هستند.

نازنین ساغری که تبعیت بریتانیا را هم دارد مادر “کابریلا”  کودکی خردسال است و همسرش ریچارد رتکلیف بریتانیایی است آنها تبدیل به بهترین طعمه برای بازپس‌گیری پولهای مسدود شده نظام الهی در بریتانیا شده‌اند. 

“ریچارد رتکلیف” دوسال پیش در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در بریتانیا در اعتراض به گروگانگیری همسرش نازنین تحصن و اعتصاب غذا کرده بود از ۴ روز پیش برای تحت فشار کذاشتن دولت بریتانیا، در اعتراض به محکومیت مجدد یک سال زندان و یک سال ممنوع الخروجی دوباره همسرش نازنین زاغری و در اعتراض به ناکارآمدی دولت انگلیس دست به تحصن و اعتصاب غذا در مقابل ساختمان وزارت خارجه این کشور زده است.

عمده‌ترین مطالبات ریچارد عبارتند از: به رسمیت شناختن بازداشت نازنین بعنوان گروگان گیری. محاکمه و تحریم عاملان این حکم.  آزادی نازنین و تمام کروگانهای دو تابعیتی شرط آغاز مذاکرات برجام باشد.

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری باحمایت و دفاع از اعتصاب وتحصن و مطالبه آزادی نازنین، علیه گروگانگیری، علیه تروریسم ضد بشری نظام سیاه اسلامی خواهان پایان دادن به مماشات وبی‌عملی در مقابل رژیم تروریست اسلامی و بایکوت سیاسی تمام و کمال این رژیم است.

 کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری

۲۷ اکتبر ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *