راه پیمایی اسید پاشهای علی خامنه ای در شهرهای کردستان را درهم بشکنیم!

نسان نودینیان :
“یکی از نهادهای وابسته به بیت رهبری علی خامنه‌ای اقدام به تبلیغات گسترده در حمایت از گروه‌های موسوم به “آمران به معروف و ناهیان از منکر” کرده است. در روز جمعه‌ آینده تمامی شهرهای استان آذربایجان‌غربی تجمع و راهپیمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر برگزار می‌کنند. این راهپیمایی که با صفت “بزرگ” و “همت مسئولان” حکومتی از آن یاد شده توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تدارک دیده شده است”.

جمهوری اسلامی و علی خامنه ای جنایتکار زیر منگنه فشار و اعتراض و تنفر میلیونها نفر از مردم در ایرن بویژه زنان مبارز و انقلابی قرار گرفته اند. “آمران” اسید پاشی توسط بیت رهبری و آیت الله ها و امام جمعه های جنایتکار هدایت شده اند. در حوادث اسید پاشی اصفهان رد پای باندهای وابسته به “بیت رهبری” برای مردم اشکار شده است. مردم رد پای این باندها را می بینند. عکس العمل فوری و رادیکال زنان و مردم متنفر از نظام جمهوری اسلامی در اصفهان جنبش رادیکال علیه اسید پاشی را به قطب و جبهه ای در مقابل نظام سیاسی و قدرت حاکمه رژیم تبدیل کرده است. این قطب رادیکال هم اکنون مورد حمایت توده های میلیونی در سطح بین المللی قرار گرفته است.

راه پیمایی باندهای “خامنه ای” زوزه اسلام سیاسی در مقابل جبهه میلیونی مردم هوشیار و زنانی است که با اقدامات انقلابی و با قامتی بلند و استوار ایستادند و از حرمت و کرامت انسانی خود و برای آزادی پوشش در مقابله با خشونت تجمع اعتراضی برپا کردند. مردم در شهرهای کردستان در بوکان و مهاباد باید هوشیارانه و با تدارک اقدامات اعتراضی راه پیمایی باندهای مزدور خامنه ای را خنثی کنند. شبکه های اجتماعی و فراخوان به تدارک تجمع آلترناتیویی تاثیرات قابل توجهی در بسیج و سازماندهی تجمعات اعتراضی دارند. در سفز و پیرانشهر اعتراض به اسید پاشی برگزار و تنفر مردم و زنان در خیابانها بصدا درآمد.
١٣ آبان ١٣٩٣(٤نوامبر ٢٠١٤)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *