نشست کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران در رابطه با دور جدید فعالیتها

روز شنبه ١٦ اکتبر نشست کمیته آذربایجان حزب با ترکیب جدید اعضا برگزار شد. در این جلسه از طرف رهبری حزب حمید تقوایی نیز حضور داشت. در ابتدای جلسه حمید تقوایی به معرفی پلاتفرم و جهت گیریهای دور آتی کمیته آذربایجان پرداخته، و بر رئوس و تمرکز فعالیتهای آتی حزب در آذربایجان تاکید کرد.

در بخش اول جلسه اعضای کمیته از زوایای مختلف به بحث و ارزیابی از دوره گذشته فعالیت و پلاتفرم آتی کار کمیته پرداختند. تاکید بر کار میدانی، حضور در مدیای اجتماعی، تماس و جلب و جذب فعالین جنبش های مختلف اعتراضی موجود درآذربایجان به سیاستها و اهداف حزب، تقویت برنامه های تلویزیونی و…از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بودند.

در بخش دوم جلسه موضوع بازسازی و تقویت کمیته آذربایجان در دستور بود. از طرف هیات اجرایی حزب، رفقا محسن ابراهیمی، پروین آزاد، آرش ناصری، جلیل جلیلی، ایرج رضایی و محمد شکوهی به عنوان اعضای دور جدید کمیته آذربایجان تعیین شدند و قرار شد شهلا دانشفر و بهرام سروش نیز برای دوره ای بعنوان مشاور کمیته فعالیت کنند.

کمیته آذربایجان تا برگزاری اولین کنفرانس و یا نشست سالانه آتی کمیته آذربایجان، فعالیتهای حزب در آذربایجان را به پیش خواهد برد.

مبحث آخر نشست کمیته آذربایجان، انتخاب دبیر کمیته بود که محمد شکوهی کاندید شد و به اتفاق آرا به دبیری کمیته آذربایجان انتخاب شد. لازم به توضیح است در این  جلسه از دوره ٨ ساله فعالیت محسن ابراهیمی به عنوان دبیر و نقش و یژه ای که در شکل گیری و ادامه کاری و دخالت در مصاف های چند سال گذشته کمیته آذربایجان داشت، قدردانی شد.

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران

٢٦ مهر ١٤٠٠، ١٨ اکتبر ٢٠٢١

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *