asid1

رژیم باد کاشت و طوفان درو کرد ، قوانین ضد زن ملغی باید گردد

asid1
خشم و نفرت مردم علیه اسیدپاشی به صورت زنان به سرعت زبانه کشید و به تظاهرات های باشکوه امروز و فراخوان اعتصاب عمومی در اصفهان انجامید. رژیم باد کشت و طوفان درو کرد.

تظاهرات کنندگان امروز در مقابل مجلس اوباش اسلامی شعار دادند قوانین ضد زن ملغی باید گردد و هزاران نفر از مردم خشمگشن اصفهان در مقابل دادگستری این شهر شعار دادند: ننگ ما ننگ ما مجلس شورای ما، اسیدپاشی قطع نشه ایران قیامت میشه، حجاب به زور نمی‌شه، ایران عراق نمی‌شه، لایحه‌ امر به معروف نمی‌خوایم. و در اعتراض به سکوت حکومتیان شعار دادند این سکوت حمایت از داعش است.

مردم اسیدپاش ها و ارگان های مختلف حکومتی که آنها را سازمان داده و به جان زنان انداخته اند میشناسند. همانها که قتل زنجیزه ای سازمان دادند، همانها که سنگسار میکنند و در زندان شکنجه و تجاوز میکنند، همانها که علیه زنان صدها قانون گذرانده اند، همانها که حجاب را اجباری کردند و “بدحجابان” را شلاق زدند، یعنی مجلسی ها و امام جمعه ها، رئیس جمهورها و کابینه هایشان، خمینی ها و خامنه ای ها، مراجع قضائی و کل اوباش مسلح و شبه مسلح حکومت. شعارهای مردم امروز علیه همه آنها، علیه اوباش امر به معروف و علیه قوانین ضد زن اسلامی بود.

در تظاهرات امروز اصفهان هزاران نفر شرکت داشتند. دو زن در مقابل داعشی های اسیدپاش روسری هایشان را انداختند و در حالیکه مردم به دور آنها حلقه زده بودند سوار ماشین شدند و از محل دور شدند. مردم اصفهان اعلام کردند که به تجمعات اعتراضی ادامه میدهند و شنبه سوم آبان را اعتصاب عمومی اعلام کردند. در این فراخوان کلیه محصلان از دبستان تا دانشگاه ها و بازاریان استان اصفهان به اعتصاب فراخوانده شده اند.

در دانشگاه علم و صنعت نیز دانشجویان دست به تجمع اعتراضی زدند، اسیدپاشی سریالی را محکوم کردند و با قربانیان اسیدپاشی اعلام همبستگی کردند.

حزب کمونیست کارگری به تظاهرات کنندگان امروز درود میفرستد و همه مردم در سراسر کشور، دانشجویان و کارگران، محصلان و معلمان و کلیه مردم آزادیخواه در سراسر کشور را به اعتراض فرامیخواند. حزب از فراخوان اعتصاب عمومی در اصفهان حمایت میکند و همه مردم اصفهان را به شرکت در اعتصاب عمومی فرامیخواند. با تمام قوا در سراسر کشور باید به میدان آمد و در همبستگی با قربانیان اسیدپاشی و علیه جنایت اوباش حکومت و علیه کلیه قوانین ضد زن اسلامی اعتراضات را شدت داد.
حزب کمونیست کارگری ایران
۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۲ اکتبر ۲۰۱۴

برخی از شعارهای امروز مردم اصفهان:
دادستان حیا کن صندلیتو رها کن
وزیر اطلاعات، خجالت خجالت
نیروی انتظامی خجالت خجالت
امام جمعه ما ننگ ماست، ننگ ماست
یک شعار جالب هم با حجاب بی حجاب، اسیدپاشی نمی‌خوایم بود که اتحاد بخش های مختلف مردم را به نمایش گذاشت.
با حجاب بی حجاب، اسیدپاشی نمی‌خوایم
حجاب به زور نمی‌شه، ایران عراق نمی‌شه
لایحه‌ امر به معروف نمی‌خوایم
اصفهان شهر ماست، امنیت حق ماست
ای خواهر قربانی، درقلب ما می‌مانی
زاینده‌رود خشک شده، اسیدپاشی مد شده
امنیت، آزادی، حق مسلم ماست
وزیر اطلاعات، خجالت خجالت
سهیلای بی‌گناه، حمایتت می‌کنیم
ای کم‌تر از داعشی، اسید به ما می‌پاشی؟
اسیدپاش مزدوره امنیت از ما دوره
دادستان حیا کن صندلیتو رها کن
ما اینجا می‌شینیم تا که جواب بگیریم
نترسید نترسید ما همه با هم هستیم
صدا سیما بی غیرت حمایت حمایت
ای دختر ایرانی حمایتت می‌کنیم
دونستن حقیقت حق مسلم ماست
مرگ بر تروریست اسیدپاش
عکس می‌گیرین که چی بشه؟ ….امنیت باید تامین بشه
اسیدپاشی قطع نشه ایران قیامت میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *