ktab frankfort

نمايشگاه کتاب فرانکفورت، رژيم اسلامی و دو غلط ۱۸

ktab frankfort
آنکه در مقابل تان فریاد زد، در زندان به دنیا آمده بود!

نمایشگاه کتاب فرانکفورت، جای اراذل و اوباش داعشی نیست. اینرا ما سالها است در آلمان و در همان محل نمایشگاه با صدای بلند اعلام میکنیم. دشمنان نشر و کتاب، مخالفین آزادی عقیده و بیان، کسانی که زبان از حلقوم بیرون میکشند، کسانی که فکر و عقیده و آزادمنشی را ممنوع اعلام کرده و شلاق بر دست بر هر نوع ایده و نظر و نقد و مبارزه و آرمانی میتازند، در یک گوشه از نمایشگاه کتاب فرانکفورت هر سال سکنی گرفته و کتابهای کپک زده و پر از لجن و خون خمینی و شرکا را به معرض دید مردمی آزاده و جستجوگر و انساندوست قرار میدهند. ما سالها است میگوییم نمایشگاه کتاب فرانکفورت جای مدافعین فاشیسم اسلامی و سازمان دهندگان بیش از سه دهه هولوکاست اسلامی نیست.

اگر دنیا عادی بود، مدافعین و نمایندگان نظام جهنمی اسلامی باید فورا در آلمان دستگیر و محاکمه میشدند، اگر دنیا عادی بود، نمیگذاشتند در نمایشگاه کتاب که باید از آزادی بیان و عقیده دفاع شود، قاتلین صدها روشنفکر و نویسنده و قاتلین دهها هزار کمونیست و مخالف حکومت، بساطاشان را پهن کنند.

دنیا عادی نیست و اینها در نمایشگاه کتاب فرانکفورت بساط ننگین شان را باز میکنند و تعدادی ریش و پشم دار و یا اسلامی اصلاح شده در اینجا نیز حاضر میشوند و از جنبش اسلامی و داعش نوع شیعه دفاع میکنند.

دنیا عادی نیست، ولی ما هستیم. حزب کمونیست کارگری ایران اسم مان هست اسمی که رژیم جرات نمیکند در رسانه هایش از آن نام ببرد. امسال نیز رفتیم همچون سالهای گذشته، امسال نیز بی آبرویی را نصیب نظامی و حکومتی کردیم که روزانه حداقل سه نفر اعدام میکند. درست روبروی لانه اینها در نمایشگاه کتاب فرانکفورت، میز کتاب و نمایشگاه عکس گذاشتیم عکس رهبران کارگری که اینها به بند کشیده اند، عکس نویسندگان و زنان آزاده دستگیر شده و عکس محکومین به اعدام را در معرض دید عموم قرار دادیم و احترامی بسیار از مردمی آزاده دیدیم.

رسانه های حکومت اسلامی نوشتند منافقین بودند و از آنها استقبال نشد. دو غلط هیجده!
منافقینی آنجا نبودند. ما حزب کمونیست کارگری ایران بودیم که جرات نمیکنید اسمش را ببرید چرا که الان در مقابل شما در هر جایی که حرکت می کنید هر جایی که از پستوها سرتان را بیرون می آورید و در خارج کشور هر جا که دعوت میشوید و جرات میکنید علنی شوید، ما را می بینید از کنفرانس برلین تا لوکوم، از مجالس جشن سفارتخانه هایتان در همه جا و تا نمایشگاه کتاب فرانکفورت که قدم به قدم تعقیب تان میکنیم. مائیم حزب کمونیست کارگری ایران که تعقیب تان میکنیم.

خبرنگاران مزدور و رسانه های حکومتی نوشتند که با مسئولین حرف زده اید و از آنها خواسته اید که اینجا جلوی ما را بگیرند، اما اینجا ایران نیست جنابان جنایتکار و قاتل داعشی! نه اینجا ایران نیست. نمیتوانید با پول و اسلحه و باج و ایجاد وحشت، مسئولین نمایشگاه را وادار کنید جلوی دهانها را بگیرند. پس همان اتفاقی می افتد که امسال نیز افتاد. آبروی شما و رژیم نکبت تان را در مقابل چشمان مردم جستجوگر و آزاد منش میبریم. پلیس در نهایت برای مزدوران شما که اینجا را با ایران اشتباهی گرفته و فحاشی میکنند پرونده تشکیل میدهد! یک نکته را دوست دارم اینجا برای مردم ایران توضیح دهم:

میدانید در آنجا در غرفه کذایی جمهوری اسلامی چه کسانی علیه حکومت اسلامی فریاد زدند.
یکی از آنها، پسر جوانی بود که در زندان این حکومت متولد شده است. مادرش زندانی این رژیم بود و او در زندان متولد شد. و چند نفر از عزیزانش به دست حکومت منحوس اسلامی اعدام شدند. یکی از آنها عمویش بود کمونیستی برجسته و سرشناس و محبوب در ایران، این حکومت او را کشت!
https://www.youtube.com/watch?v=8H3YeJJQy1g
و نفر دوم که فریاد خشم سر داد از خانواده کمانگر بود، از تبار فرزاد کمانگر و صدیق کمانگر و … ، یکی را اعدام کردند و دیگری را ترور. از این خانواده تا کنون چندین نفر را داعشیان حاکم بر ایران اعدام کرده اند. این دو نفر و همه کسانی که آنها را همراهی کردند و در غرفه جمهوری اسلامی فریاد نه به حکومت اسلامی سر دادند، صدای خشم میلیونها نفر از مردم ایران بودند. صدای خشم خانواده هایی که عزیزان آنها را به جرم افشای حکومت، بجرم کتاب خواندن و مبارزه با حکومت به قتل رساندند، خانواده های سال شصت و سال شصت و هفت و سالهای بعد و قبل از اینها! خانواده هایی که اجازه گریه کردن به آنها ندادند، خانواده هایی که به فرزندان آنها قبل از اعدام تجاوز کردند و سپس پول گلوله از آنها گرفتند اینها را که سایت فارس و اوباش سپاه و بیت رهبری و پورمحمدی و روحانی و رفسنجانی و همه قاتلین وقیح حکومت اسلامی خوب یادشان هست؟

چه کسانی برحق تر از این دو نفر بودند که در نمایشگاه کتاب سر مزدوران فرهنگی! رژیم و رژیم نکبت و جنایت اسلامی فریاد خشم سر دهند؟ چه کسانی؟

یکبار دیگر این پیام را به رسانه معلوم الحال فارس و تسنیم و همه اوباشان اسلامی اعلام میکنم:
همه جا تعقیب تان خواهیم کرد، ما حزب کمونیست کارگری ایران!

و هر چقدر بخواهید اسم ما را منافق و … اعلام کنید مردم ایران صدای رسای این حزب را می شنوند و اسم این حزب را در قلبشان حک میکنند، حزبی که زمین را زیر پایتان داغ کرده، حزبی که جان انسانها را از طناب دار نجات میدهد، حزب مدافع حقوق و حرمت کارگران، حزب مدافع حقوق بر باد رفته کودکان، حزبی که پناهنده نجات میدهد، حزبی که در سنگر دفاع از سکولا ریسم ایستاده، حزب دفاع از مدرنیته و مدنیت و انسانیت، حزبی صد در صد در مقابل شما و ارزشهای نکبت بارتان، حزب آلترناتیو شما، حزب روشنایی و امید و آینده، و ترس شما دقیقا از همین است!
مینا احدی
۱٣ اکتبر ۲۰۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *