Nesan Nodiniam
نسان نودینیان

پیشنهاد “احمقانه” دانشجوی بسیچی در دیواندره

Nesan Nodiniam
نسان نودینیان:

فرماندار مزدور دیواندره ـ بهرام فاتحی ـ ومسئولینی که فشار بر ثبت نام کنندگان در دانشگاه پیام نور را عملی میکنند در قبال مزدوری اشکار برای جمهوری اسلامی باید جوابگو باشند.

شهر دیواندره، دانشگاه پیام نور دیواندره طی دستورالعملی اعلام کرده، در صورت نام‌نویسی در سازمان بسیج، دانشجو برای سال تحصیلی جدید می‌پذیرند. طی روزهای گذشته هنگام مراجعه دانشجویان برای ثبت‌نام به دانشگاه پیام‌نور دیواندره به آنها گفته شده، به شرط نام‌نویسی در سازمان بسیج در دانشگاه پذیرش می‌شوند. فرماندار دیواندره و مدیر مسئول دانشکاه پیام نور غلط میکنند برای پذیرش دانشجو در دانشگاه شرط ثبت نام در سازمان بسیج را اعلام کرده اند. سالهای سال است نرخ مزدوری و سازمان بسیج در دانشگاه ها و مدارس بی ارزش شده. فرماندار مزدور دیواندره ـ بهرام فاتحی ـ ومسئولینی که فشار بر ثبت نام کنندگان در دانشگاه پیام نور را عملی میکنند در قبال مزدوری آشکار برای جمهوری اسلامی باید جوابگو باشند.

سازمان بسیج در دانشگاه ها منفورترین عناصر مزدور وابسته به ارگانهای سرکوب در نظام کثیف جمهوری اسلامی است. جوانان در شهر دیواندره باید با هوشیاری و کاردانی بالایی ترفند مزدوران دانشگاه پیام نور را خنثی و بدون هرگونه الزام به ثبت نام در سازمان بسیج به محیط دانشگاه وارد شوند.

برای مقلبله با هر نوع فشار توسط نهادهای دانشگاه پیام نور و سد کردن سیاست «نام نویسی در سازمان بسیج» اقدام به سازمان دادن تشکلهای داتشجویی در سطح سراسری در شهرهای کردستان را شروع کنید.*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *