تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد اصفهان و خوزستان، اعتراض کارکنان و پرسنل شرکتی مخابرات منطقه گیلان و بازنشستگان و کارکنان شرکت هواپیمایی هما

روز یکشنبه ۴ مهرماه جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد اصفهان و خوزستان برای پیگیری خواستهایشان در مقابل صندوق بازنشستگی فولاد در این دو شهر تجمع کردند.  بازنشستگان صندوق فولاد هر یکشنبه در اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلات‌شان دست به تجمع می‌زنند.

اجرای همسان سازی حقوقها و افزایش سطح آن به بالای ۱۲ میلیون، درمان و تحصیل رایگان و داشتن حق مسکن و پایان دادن به اختلاش ها و دزدی ها از جمله خواستهای اعلام شده آنها در اعتراضاتشان بوده است.

‍ – روز شنبه سوم مهرماه جمعی از بازنشستگان و کارکنان شرکت هواپیمایی هما در اعتراض به وضعیت بد معیشتی و شغلی خود با خواست افزایش حقوقها و همسان سازی حقوق بازنشستگان و رسیدگی به دیگر مشکلاتشان  مقابل وزارت راه و شهرسازی تجمع کردند.

– روز اول مهر ماه کارکنان و پرسنل شرکتی مخابرات منطقه گیلان سفر قالیباف رئیس مجلس اسلامی به این استان را به صحنه اعتراض خود علیه وضعیت نامناسب شغلی و معیشتی خود تبدیل کردند. این کارگران با در دست گرفتن بنرهایی که بر روی آن خواست قراردادهای مستقیم نقش بسته بودند، صدای اعتراض خود را به قرار دادهای موقت پیمانی بلند کردند. کارکنان و پرسنل شرکتی مخابرات بارها در تجمعات اعتراضی خود بر خواستهایی چون عقد قرار داد مستقیم، همسان سازی حقوقها، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و افزایش سطح حقوقها و دیگر مطالباتشان تاکید کرده اند.

حزب کمونیست کارگری ایران

۴ مهر۱۴۰۰ ، ۲۶ سپتامبر  ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *