Nesan Nodiniam
نسان نودینیان

خطاب به اميد کريميان نماینده مزدور مجلس شورای اسلامی از مریوان: جمهوری اسلامی داعش اسلام سیاسی در ایران

Nesan Nodiniam
نسان نودینیان:
اخیرا تعدادی مزدور و سرمایه دار پرو جمهوری اسلامی با مستمسک جنایات دولت اسلامی«داعش» از رژیم اسلامی و جنایتکار، چهره “نجات بخش” میخواهند به مردم بدهند. اميد کريميان مزدور نماينده مريوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خواستار اقدام فوری ایران(جمهوری اسلامی) کمک به مردم در شمال عراق شد.

پیام و تحیات و صلوات امید کریمیان به جمهوری اسلامی بمنظور چاپلوسی و سهم خواهی و اشتراک در دزدی های مزدوران جمهوری اسلامی در شهر مرزی مریوان است. این قبیل افراد کم نیستند و در سایه حکومت کثیف و انسان کش جمهوری اسلامی به ثروت و مال و دارائیهای فرعونی رسیده اند. اینها دلسوز مردم نیستند. مردم در شهرهای کردستان در ایران با راه اندازی کمپین حمایت از مردم آواره در کردستان عراق و سوریه الگوهایی شگفت انگیز از حمایت و دلسوزی با مردم آواره شنگال را به نمایش گذاشتند. ابتکارات مردم در شهرها و برپایی چادرهای جمع آوری کمک به مردم شنگال بشکل گسترده در چندین شهر و مراکز و روستاها در چند هفته گذشته همبستگی مردم را در ابعادی میلیونی تحکیم و قلب میلیونها انسان متنفر از اسلام سیاسی را بهم نزدیک و قفل کرد. درست در گرماگرم حمایتهای مردم از مردم شنگال این نظام جنایتکار اسلامی بود که در راه و مسیر حرکت مردم در شهرها با بکارگیری مزاحمتهای پلیسی و امنیتی کردن مراکز جمع آوری کمک به مردم شنگال ممانعت ایجاد کرد. در تعدادی از شهرها از جمله سردشت حسابهای بانکی کمک رسانی را مسدود کرد و در برخی دیگر از شهرها از جمله سنندج تعدادی از فعالین این کمپین را دستگیر و تهدید کرد.

امید کریمیان و امام جمعه ها و شورای شهرها و نهادهای وابسته به نظام جمهوری اسلامی باید این درس بزرگ را از مردم یاد بگیرند که در بیش از سی سال گذشته جمهوری اسلامی روی دریایی از تنفر و اعتراض و نارضایتی توانسته حاکمیت سیاه و پر از جنایتش را ادامه دهد. باید بدانند که جمهوری اسلامی دوست مردم کردستان در ایران و عراق نیست. در این نظام جنایتکار هزاران نفر با میلیتاریزم و اشفال نظامی شهرها در کردستان ایران کشته شده و جانباخته اند. صدها نفر اعدام شده اند. باید بدانند که مردم جلبچه جمهوری اسلامی و حاکمان در قدرت از احزاب ناسیونالیست در اقلیم کردستان را شریک در بمباران شیمیایی مناطق حلبچه توسط رژیم فاشیستی دولت بعث عراق و صدام حسین قاتل میدانند. تبلیع برای این نظام سرتاپا جنایت و دادن تصویری از “نجات بخشی” در شرایط بحران سیاسی کنونی برای اینها هزینه در بر خواهد داشت.*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *