برگزاری موفقیت آمیز کنفرانس تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری در شمال امریکا

مندرج در انترناسیونال ۹۳۷

برگزاری سمینار اعضا و کادر‌های حزب در روز یکشنبه ۲۹ اگوست ۲۰۰۲۱  درشمال امریکا تنها گوشه‌ای از فعالیتهای پرشور تشکیلات خارج کشور حزب را به نمایش گذاشت.

کنفرانس با حضور اکثریت پرشور اعضا و کادر های حزب، حمید تقوایی لیدر حزب، اصغر کریمی رئیس هیئت دبیران حزب و سیاوش مدرسی دبیر کمیته خارج و میهمانان در حالی برگزار شد که شور و هیجان و عزم جزم تک‌تک شرکت کنندگان به مبارزه در راه سرنگونی نظام سیاه اسلامی و برپایی جامعه‌ای آزاد و برابر و سوسیالیستی در لحظه به لحظه کنفرانس موج میزد.

سخنرانی افتتاحیه حمید تقوایی در بررسی برآمد جنبش سرنگونی نظام اسلامی در ایران و جدایی‌ناپذیری مبارزه در داخل و خارج از کشور، سیاستها و راهکارهای هدایت این جنبش در داخل و خارج از کشور با تکیه به جمع‌بندی از  پراتیک مبارزاتی در داخل و خارج کشور روشنایی و جهت‌گیری تشکیلات خارج کشور را روشن میکرد و شرکت کنندگان با مشارکت در بحثها و بررسی گزارشهای تشکیلاتی دبیران و نهادهای مورد حمایت حزب به غنای بحثها و تجارب فردی و جمعی عزیزان کمک میکرد، پخش کلیپ هایی از  فعالیت عزیزان ما در آمریکای شمالی، کارنامه پربار این بخش از تشکیلات را پیش چشم میگذاشت و به سهم خود هیجان و اشتیاق را دامن میزد.

مشارکت مهمانان در بحثها و پیشنهاد تشکیل گروه موسیقی و سازمان دادن کانال تلویزیونی همراه در شمال آمریکا، تنها گوشه‌‌هائی از فضای گرم و خلاقانه کنفرانس بود.

کنفرانس با پوشش دادن و مشارکت اعضا و کادرهای حزب در کشور امریکا به “تشکیلات شمال آمریکای حزب رسمیت داد و اعضا کمیته‌های شرق و غرب کانادا را انتخاب کرد.

رفقا داود آرام، سهیلا دالوند، ایرج رضائی، امیر زاهدی، کیا صابری، هه ژار علیپور، مهران محبوبی، یدی محمودی، بابک یزدی به عضویت کمیته شرق و رفیق بابک یزدی بعنوان دبیر کمیته شرق انتخاب شدند.

و رفقا مسعود آذرنوش، مینا بهروزی،سلیمان سیگارچی،  جمال صابری، ابی صادقی، فهیمه صادقی، عباس ماندگار و سعید مدانلو از آمریکا، بعنوان اعضای کمیته غرب کانادا انتخاب و رفیق عباس ماندگار بعنوان دبیر کمیته غرب کانادا انتخاب شدند.

کنفرانس ۲۹ آگوست تشکیلات شمال امریکا بسیار موفق بود! کنفرانس در عین بررسی دوره گذشته چشم‌انداز موثرتری از فعالیت‌های دور آینده تشکیلات خارج کشور و تشکیلات شمال امریکا را نوید داد.

کمیته تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری

۷سپتامبر ۲۰۲۱ 

کمیته شرق کانادا

کمیته غرب کانادا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *