تجمع کارگران شرکتی مخابرات، قبول‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۹ آموزش و‌ پرورش – کارنامه سبز ها، و معلمان و فرهنگیان ورامین 

– روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور جمع‌هایی از کارگران شرکتی مخابرات با خواست دائمی شدن قراردادهایشان دست به تجمع زدند. هم اکنون بخش عظیمی از کارگران و بخش های مختلفی چون معلمان و پرستاران بصورت پیمانی کار میکنند و کوتاه شدن دست پیمانکاران از محیط های کار به یک مطالبه سراسری کارگری تبدیل شده است. اعتصاب سراسری نفت با تاکید بر همین خواست به مبارزه برای جمع کردن بساط پیمانکاران قدرت بیشتری داده است.

– روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور جمعی از قبول‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۹ آموزش و‌ پرورش که اصطلاحا کارنامه سبز نامیده میشوند برای چهارمین روز متوالی در اعتراض به عدم استخدام خود مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش تجمع برگزار کردند. خواست آنها استخدام فوری در آموزش و پرورش است و تا کنون تجمعات متعددی بر سر این مطالبه داشته اند.

– روز ۱۵ شهریور جمعی از معلمان و فرهنگیان ورامین  در اعتراض به مشکلات تعاونی مسکن در مقابل شهرداری دست به تجمع زدند. بیش از ۲۵ سال است که به این معلمان زمین واگذار شده و هر بار به بهانه های مختلف و با وعده های دروغین  اقدام به کاهش متراژ زمینهای واگذار شده میکنند. معلمان به بساط دزدی و چپاول در این تعاونی اعتراض دارند.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۶ شهریور۱۴۰۰ ، ۷ سپتامبر  ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *