اعتراضات کارگران شهرداری امیدیه و خرمشهر و احضار محبوبه فرحزادی به دادسرای اوین

– روز چهارشنبه دهم شهریور کارگران شهرداری امیدیه برای پنجمین روز در اعتراض به تعویق پرداخت ۴ ماه دستمزد و حق بیمه خود  دست به راهپیمایی زده و مقابل استانداری خوزستان در اهواز تجمع کردند.

– روز ۱۰ شهریور کارگران شهرداری خرمشهر در اعتراض به عدم دریافت ۶ ماه حقوق معوقه خود مقابل در فرمانداری تجمع کردند. پرداخت بموقع دستمزدها و  دستمزدهای معوقه، افزایش سطح دستمزدها، لغو قراردادهای موقت، و دائمی شدن قراردادها، واکسیناسیون همگانی از جمله خواستها و مطالبات کارگران شهرداری در سطح سراسری است.     

– محبوبه فرحزادی از معلمان بازنشسته بدلیل شرکت در تجمعات اعتراضی بازنشستگان علیه فقر، تبعیض و بی تامینی ها از سوی شعبه ۷ بازپرسی دادسرای شهید مقدس اوین احضار شد. او باید در روز ۱۳ شهریور به این شعبه مراجعه کند. در همین رابطه قبلا نیز محبوبه فرحزادی به دادگاه احضار و تحت بازجویی قرار گرفته بود. حزب کمونیست کارگری احضار محبوبه فرحزادی را محکوم میکند. باید پرونده امنیتی تشکیل شده برای او و تمامی فعالین سیاسی بسته شود. به احضار محبوبه فرحزادی باید وسیعا اعتراض کرد. یک کارزار مهم  معلمان و بازنشستگان اعتراض علیه امنیتی کردن مبارزات با خواست آزادی فوری همکاران بازداشتی و تمامی زندانیان سیاسی و بسته شدن پرونده های امنیتی تشکیل شده برای آنان است. باید وسیعا از این کارزارها حمایت و پشتیبانی کرد.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۰ شهریور۱۴۰۰ ، ۱ سپتامبر  ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *