اعتراض کارگران شهرداری شهر بستان، پزشکان و پرستاران بیمارستان روحانی بابل، کارکنان تامین اجتماعی مازندران و کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله

– صبح روز دوشنبه اول شهریور ماه کارگران شهرداری شهر بستان در اعتراض به تعویق پرداخت حقوقها و حق بیمه خود مقابل در ورودی ساختمان شهرداری تجمع کردند. تعویق پرداخت دستمزدها فشار سنگینی بر کارگران وارد کرده است. از جمله بر اساس خبرها یکی از کارگران این شهرداری به دلیل ابتلا به کرونا، نداشتن بیمه و پرداخت نشدن حقوق از سوی شهرداری، توانایی مراجعه به پزشک را نداشت و  به نشانه اعتراض، ابراز نارضایتی و درخواست کمک جهت درمان خود در مقابل در ورودی این شهرداری خوابید و از کارکنان خواست برای حفظ سلامتی خود و دچار نشدن به کووید ۱۹ اداره را ترک کنند.

– روز دوشنبه اول شهریور پزشکان و پرستاران بیمارستان روحانی بابل در اعتراض به تعویق پرداخت حقوق ماهیانه خود مقابل درب بیمارستان تجمع کردند.

– روز اول شهریور کارکنان تامین اجتماعی مازندران در اعتراض به سطح نازل حقوقها و شرایط سخت کاری خود و دزدی ها و اختلاس ها مقابل تامین اجتماعی مازندران در ساری تجمع کردند.

-روز دوشنبه اول شهریور کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله در اعتراض به تعویق پرداخت دستمزدها و حق بیمه خود در مقابل شهرداری این شهر تجمع کردند. این کارگران حقوق آذر و دی ۹۹ و دستمزدهای معوقه سال جاری را طلب دارند.  تعویق پرداخت دستمزدها و قراردادهای موقت کاری دو موضوع اعتراض کارگران شهرداری در سطح سراسری است.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲ مرداد۱۴۰۰ ، ۲۴ اوت  ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *