گانگستریسم اسلامى و سرمنشا آن – سیاوش مدرسی

مندرج در انترناسیونال ۹۳۴

بایدن میگوید: “امریکا در افغانستان به هدفش رسیده … ماموریت ما هرگز «ملت سازی» نبود” اما جمله‌اش را کامل نمیکند و نمی‌گوید هر جایی که توانستند متحد با شرکایشان در جبهه “خیر!” و در رقابت با رقیبان در “جبهه شّر!” مشترکاً  انسانیت، تمدن، فرهنگ و حق و حقوق را   به خاک و خون کشیدند، شیرازه مدنی جوامع را از هم دریدند.

 “ملت سازی!” پیشکششان جوامع را به موزائیک دارودسته‌های قومی مذهبی در حال دریدن یکدیگر تبدیل کردند. میلیاردها دلار خرج کردند تا دارودسته‌های مسلح و مسلمان را بجان بشریت بیندازند.

تقریبا هیچ کس و هیچ چیز در خاورمیانه و شمال آفریقا در این جنگ و رقابت کثیف دو بلوک “خیر و شر!” در امان نماند. از افغانستان چیزی بجای نماند بجز مخروبه‌هایی غرق در چرک و خون و انسانهای بی‌دست‌و‌پا  و غرقه در زخم و مواد مخدر، زیر سلطه سرنیزه اوباش و دارودسته‌های مسلح و تبهکار  اسلامی که بنا به سنت پیغمبرشان سر میبرند و  دختر بچه‌ها را میدزدیدند و با لذت دربازار‌ کنیزکان بفروش میرسانند.

دارودسته‌هایی که برای اداره جامعه سازمان نیافته‌اند، سازمان نیافته‌اند که بسازند و حتی یک جامعه مبتنی بر استثمار کار سازمان بدهند! چپاولگراند، دزدند، سرمیبرند، زن ستیز و اسید پاشند، کودک را احشام شان میدانند و مخالفانشان را مهدور‌الدم. نامتعارف اند همانطور که رژیم پیش‌کسوتشان در ایران بعد از ۴۳ سال کشتن و بریدن و حاکمیت حتی درکی از تولید سود ندارد و با قوانین عهد پیامبرشان زندگی انگلی شان را به جامعه تحمیل کرده‌اند. اینها بجا ماندگان و عصاره تاریخی جهل و جنایت‌اند. این حرکت سیاه و ضد بشری سیاسی گاهی در تقابل با انقلاب بهمن و خطر نفوذ رقبای شمالی به پیش صحنه رانده میشوند، گاهی متحد و  پرچمدار دمکراسی در جنگ با اشغالگران روسی در افغانستان میشود و گاهی تروریست‌های بیرحمی در نیویورک و پاریس و لندن علیه خودشان و امروز باز هم متحد و همکار و هم‌درد.

قهرمانان این کشمکش خونبار امثال خمینی، کارتر، برژنف، ریگان، ملا عمر، حماس و نتانیاهو، پوتین، ملا برادر و سران چین و فرانسه و انگلستان و هم آخور هایشان بودند و  هستند!

امروز دیگر حکومت تروریست و تروریست پرور اسلامی در تهران داعش را تروریست معرفی میکند، دولت آمریکا رژیم اسلامی ایران را تا اطلاع ثانوی و مصالحه، تروریست و همزمان طالبان را متحول! و  غیر تروریست و عربستان را متحد اعلام میکند. همین دیروز سفیر روسیه در کابل بعد از ملاقات با یکی از اوباش طالبان آنها را بوجود آورنده نظم و آرامش توصیف کرد و سخنگوی دولت چین مناسبات با  طالبان را خوب و معقول و در حال گسترش اعلام داشت. رژیم سفاک اسلامی در تهران هم مهر تائید بر طالبان “تحول یافته!” و از قماش خودشان کوبید و اعلام کرد فراریان و پناهندگان از دست طالبان را نمی‌پذیرد.

تحلیل‌گران لوموند تحویل مجدد افغانستان به طالبان را شکست دولت آمریکا و استراتژی ضد تروریستی آنها معرفی میکنند. این را پایان یک دوره‌ای اعلام میکنند که از ۱۱ سپتامبر آغاز شده بود.

میگویند امریکا علیرغم اینکه در بیشتر از ۸۰ کشور جهان پایگاه و بیشتر از  ۲۰۰ هزار پرسنل نظامی مستقر در خارج از مرزهایش و با هدف ممانعت از گسترش نفوذ کشورهای رقیب مثل چین و روسیه دارد در جنگ با طالبان و تروریسم ناکام مانده است. رقابت و جنگی که تدارکات مالی و نظامی دولت‌های چین و روسیه از آن ابداً کمتر نیست.

اما اگر هدف از اشغال عراق و حمله به افغانستان را برپایی نظم به‌اصطلاح نوین جهانی بدانیم، باید گفت تحویل افغانستان به طالبان ابدا پایان ماجرا نیست، اما شکست عوامفریبی و افکار سازی و تبلیغات میلیاردی هست!

“جک بلوم” مشاور سابق کمیسیون سیاست خارجی در سنا بعد از شکست و خروج ارتش شوروی از افغانستان گفته بود که: “پس از هرجنگ مخفی به هر حال یک مشت آشغال بجامانده هم وجود خواهد داشت” و این آشغال های بجا مانده نهضت سیاه و ارتجاعی اسلامی بود که از تهران و خاورمیانه تا شمال افریقا و پاریس، نیویورک و لندن و غیره  را بخاک و خون کشید و امروز قرار است در رقابت محور چین‌_‌روسیه امریکا‌_اروپا به خدمت گرفته شوند.

موضوع این است که دولت آمریکا به عنوان پرچمدار جهان غرب نتوانسته خود را بعنوان رهبر بلامنازع حتی به اروپایی‌ها تحمیل کند! افکار عمومی در امریکا و اروپا و سراسر جهان علیه دولت آمریکا و در دفاع از مردم افغانستان و علیه دولت طالبان و رژیم اسلامی ایران به حرکت درآمده است.  در مقابل دولت سرمایه‌داری آمریکا با تمام جناح‌هایش تلاش میکند در سازش با حکومت هایی نظیر نکبت اسلامی در ایران و سرکار آوردن طالبان و تقویت یک دوجین دولت ارتجاعی در منطقه سنگر بندیش را در مقابل محور چین روسیه در خاور دور تقویت کند. امروز به عنوان تقویت طالبان زرادخانه نظامیشان در افغانستان را به موتورسوارهای طالبان تحویل دادند. بهمین دلیل است که دولت چین دیروز تایوان پایگاه نظامی آمریکا را تهدید به اشغال و الحاق میکند و  تقلای هر دو دولت کشیدن و یا خنثی کردن سیدعلی‌خامنه‌ای و ملا برادر در جبهه خود است!

اما طالبان، ملا برادر و خامنه‌ای و امثال آنها مخلوقات نظامهای حاکم بر جهان هستند! بهمین دلیل تمدن، شرافت و بشریت علیه این آخرین توطئه دولتهای فخیمه علیه افغانستان است! مبارزه مردم افغانستان و ایران و شمال آفریقا مبارزه‌ای بدون مرز است به وسعت جهانی که دول سرمایه‌داری در سطح جهان به بشریت امروزی تحمیل کرده‌اند.

“يک عمّامه و يک تفنگ، تمامِ چيزى است که براى شروع اين جهاد کثيف عليه انسانيت کفايت ميکند. اين گانگستریسم اسلامى است و سرمنشا آن رژيم حاکم در ايران است. تكليف اين جريان نيز در ايران یکسره خواهد شد.” (منصور حکمت: دنيا پس از ١١ سپتامبر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *