قتل عام کردید! شما تبهکارید!

افسار کرونا را رها کردید. دروغ گفتید. آمار جعلی منتشر کردید.مانع قرنطینه شدید. کمک های جهانی را سد کردید. جلو ورود واکسن را گرفتید. خودتان واکسن های خارجی زدید و برای مردم روغن بنفشه و صحیفه سجادیه تجویز کردید.مراسم های مذهبی را سازمان دادید و زندانیان را در بند نگهداشتید. کرونا را ابزار سودورزی ساختید. با جان مردم بازی کردید. سیاه ترین روزها را برای مردم رقم زدید. عزیزانمان را از ما گرفتید، دهها هزار نفر را به کام مرگ فرستادید و صدها هزار نفر دیگر را به بیماری مبتلا کردید.

همه شما حاکمان مشتی دروغگو، اختلاسگر، دزد و جانی هستید.امکانات جامعه را صرف دم و دستگاه کثیف مذهب و سرکوب و ترور و گروههای اسلامی و دزدی هایتان کردید و پولی صرف واکسن و بیمارستان و دارو و کادر درمان نکردید. همه شما تبهکارید!

حال در گل مانده اید. هر یک از شما، دیگری را مسئول این وضع معرفی میکند.علیه یکدیگر افشاگری میکنید ولی ما همه شما را مسئول این فاجعه میدانیم. از رهبر الدنگ تان خامنه ای که رسما و علنا علیه خرید واکسن از کشورهای غربی فتوا صادر کرد و مانع ورود واکسن شد تا مقامات دولتی و اجرایی و امنیتی همه مسئول این وضع هستید. شما مجرم هستید و باید به خاطر همه جنایاتی که مرتکب شده اید و از جمله بخاطر قتل عام اخیر محاکمه شوید. آنروز دور نیست.

در سرازیری سقوط هستید. بهم ریخته اید و در مقابل صف مخالفین شما گسترده تر، مصمم تر و فشرده تر میشود. ما دهها میلیون نفر هستیم. با عزمی راسخ، خشمی عمیق، مشتی گره کرده و گام های استوار برای از جا کندن حکومت ننگین شما و پایان دادن به این مصائب مارش خود را شروع کرده ایم. پایان کارتان نزدیک است! تک تک شما جنایتکاران را پای میز محاکمه خواهیم کشاند. بر خود بلرزید!

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳ اوت ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *