abdol golpariyan

عبدل گلپریان

abdolgolparian1@gmail.com

انسانیت مرزی ندارد. درهمبستگی با مردم شنگال

abdol golpariyan
عبدل گلپریان:
با یورش جانوران دولت اسلامی عراق و شام ( داعش ) به شنگال و دیگر مناطق کردستان عراق و با ترک مواضع و سنگرها از سوی نیروهای مسلح احزاب ناسیونالیست حاکم، دارودسته های آدم کش اسلام محمدی فاجعه ای ببار آوردند که جنایتی به تمام معنا علیه بشریت بود. سپاهیان اسلام و پیروان قرآن و محمد با پرچم الله ، نقش و رسالت اسلام وقایعی و راستین را در شهرهای موصل، شنگال و مناطق اطراف به گونه ای به ثبت رساندند که یادآور جنایات بیشمار پیام آوران خدا در تاریخ صدر اسلام بود. مجریان اسلام راستین و واقغی درست منطبق بر کتاب قرآن عمل کردند. زنان را در میادین شهر موصل به حراج گذاشتند، به بسیاری تجاوز کردند، مردان را از دم تیغ گذراندند و محمد وار آنچه که جنایت علیه بشریت بود را به اجرا گذاشتند.
دهها هزار آواره در ارتفاعات شنگال بدلیل تشنگی و گرسنگی در زیر آفتاب سوزان و در لابلای سنگلاخها جان دادند. تعدادی را حین فرار به گلوله بستند و بسیاری را در مقابل چشم عزیزانشان از پای درآوردند. درست است که اکثر مردم گیر افتاده در این کوهها نجات یافته اند اما تک تک آنان شاهد صحنه ها و شاهد تراژدی هولناکی بودند که تا زنده هستند هیچگاه آنان را از کابوس دهشتناک و جنایات تفاله های اسلامی داعش نجات نخواد داد.
اما در مقابل توحش شمشیر بدستان اسلامی نیرویی قدرتمند وجود دارد که قادر است مزاحمتهای این پس مانده های عصر حجر را کاملا از صحنه زندگی بشر کنار بزند. این قدرت برتر چیزی نیست بجز انسانیت و همبستگی انسانی. اگر تقابل نیروهای نظامی آمریکا با داعش بخاطر منافع آمریکا در بغداد و اربیل است، اگر جانفشانیهای احزاب و نیروهای مسلح احزاب ناسیونالیست کرد بخاطر ملیت و خاک است، اما دفاع و حمایت مردم در بسیاری از شهرهای جهان بخاطر زنان، کودکان و همه مردمی است که در گرداب جریان اسلامی داعش گرفتار آمدند. انسانیت رنگ و زبان نمی شناسد، انسانیت قوم و ملیت نمی شناسد. انسانیت عقیده نمی شناسد. انسانیت در مقابل، زبان، رنگ، مذهب، ملیت، نژاد که تاریخا مذهب، سود، سرمایه و ناسیونالیسم آینها را بار مردم کرده اند کور است.
اقدام جسورانه و همبستگی مردم شهرهای کردستان ایران و کمک و حمایتهای مردم تهران و دیگر شهرستانها از این دست از همبستگی انسانی است که زیر سرنیزه تفنگ بدستان، آدمکشان و داعشهای حاکم بر ایران دارد اتفاق می افتد.
این حمایتها و این همسرنوشتی انسانی مشت محکمی بر پوزه دولت اسلامی عراق و شام و تو دهنی محکمی به دولت اسلامی حاکم بر ایران است.این همبستگی را می توان و باید تقویت کرد. زنده باد انسانیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *