اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه وارد بیست و دومین روز خود شد – “بزرگترین اعتصاب کارگری در اولین روز کاری ابراهیم رئیسی”

هفت تپه شماره ۱۸

امروز 12 مرداد کارگران نیشکر هفت تپه در بیست و دومین روز اعتصاب خود برای پیگیری مطالباتشان مثل روزهای قبل ابتدا در مقابل فرمانداری تجمع کردند و سپس در سطح شهر دست به راهپیمایی زدند و فریاد شعارهایشان بر فضای خیابانهای شهر طنین انداخت. کارگران خبر این اعتراض را تحت عنوان” بزرگترین اعتصاب کارگری در اولین روز کاری ابراهیم رئیسی” انتشار دادند و بدینگونه پیام روشن خود را به گوش حکومتیان رساندند  و بر  ادامه اعتراضاتشان تاکید کردند.

در تجمع این روز در مقابل فرمانداری عباسی یکی از نمایندگان کارگران سخنرانی کرد و گفت اگر سه ماه حقوق معوقه ما را هم بدهند باز به تجمعات و اعتراض خود ادامه میدهیم تا مالکیت شرکت تعیین تکلیف شود و  دیگر مطلبات ما مثل بازگشت به کار کارگران اخراجی، تمدید قراردادهای کارگران دفع آفات و غیر نیشکری و واکسیناسیون رایگان کارگران و دیگر خواستهایی که اعلام کرده ایم جواب بگیرد. او گفت که ما کارگران هفت تپه دو سنگر داریم یکی در کارخانه و دیگری مقابل فرمانداری که در آن می ایستیم و از خواستهایمان میگوییم. جلوی مصلا و جای دیگر سنگر ما نیست و خواهش میکنیم که اعتراضات ما را به بیراهه نکشید. از اعتراضات هفت تپه سوء استفاده نکنید. محمد امیدوار یکی دیگر از نمایندگان نیز سخنرانی کرد ودر سخنانش به حمایت های بخش های مختلف مردم از خواستهای به حق کارگران اشاره کرد.  

شعارها: “خوزستان بیچاره، مسئول خوب نداره”، “کارگر می میرد، ذلت نمی پذیرد”، “مرگ بر اسد بیگ، درود برکارگر”، “دشتکی حیا کن، خوزستان را رها کن”،

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۲ مرداد۱۴۰۰ ، ۳ اوت  ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *