فراخوان به فعالین اجتماعی و اعضا و فعالین حزب – کمیته سازمانده حزب کمونیست کارگری

ورژن پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه

بار دیگر شعارهای سرنگونی طلبانه همچون مرگ بر دیکتاتور، نترسید، نترسید ما همه با هم هستیم، جمهوری اسلامی نابود باید گردد به خیابانها کشیده شده است. این بار جرقه آن در خوزستان زده شد و ترکش های آن به شهرهای بسیاری رسید.  خیزش و اعتراضات مردمی در خوزستان از بیست و چهارم تیرماه علیه بی آبی به پا شد  اما  فراتر از آن رفت و  به سرعت به اعتراضی علیه کل نظام چپاولگر و ضد انسانی حاکم تبدیل شد. خوزستان بپاخاست تا حکومتی را به چالش بکشد که بی آبی و بیکاری و فقر و نداری را به مردم تحمیل کرده است در این اعتراضات  در تمامی شهرهای خوزستان مردم به حرکت در آمدند و با به چالش کشیدن کل بساط  حاکم ادامه آبان را فریاد زدند. این اعتراضات بازتابی از  فضای اعتراضی و تعرضی در کل جامعه بود. موج همبستگی ها با خیزش مردمی در خوزستان نشان از پیوند زنجیره ای اعتراضات در سراسر جامعه علیه بساط جهنمی جمهوری اسلامی دارد. میتوان گفت اعتراضات مردمی در سطح جامعه اکنون وارد فار تندتر و جدیدتری شده است. اعتراضات مردمی در  کنار اعتصاب دهها هزار کارگر نفت و ادامه اعتصاب و اعتراضات کارگران نیشکر هفت تپه و به خیابان کشیده شدن دوباره اعتراضات این کارگران و به تحرک درآمدن بخش های مختلف مردم نشانگر عزم جامعه برای خلاصی از جهنم موجود است. اینها بدون تردید طلایه های یک انقلاب انسانی و عظیم در این جامعه است. انقلابی که از همین ابتدا دارد انسانیت را فریاد میزند.

– کمیته سازمانده بر حضور فعال همه بخش های جامعه و تکثیر این اعتراضات در تمام شهرها تاکید دارد. کمیته سازمانده بر آماده باش همه فعالین و رهبران جنبشهای اجتماعی تاکید دارد و در مقابل شرایط خطیر امروز نکات زیر را یادآوری میکند و مورد توجه قرار میدهد:  

– در اوضاع پر  تلاطم کنونی رصد کردن منطم اوضاع بسیار مهم است.  واحدهای حزبی و همه دوستداران حزب با برگزاری جلسات منظم خود و تماس هر روزه با یکدیگر لازمست اوضاع را منطما رصد کنند تا فرصتی را از دست ندهیم و بطور سازمانیافته بر اوضاع تاثیر گذار باشیم.  

– در هر کجا که زمینه آماده است مبتکر سازمان دادن اعتراض و کارزارهای مبارزاتی باشیم.

– در برابر فراخوانهایی که داده میشود، وتحرکات اعتراضی ای که وجود دارد آماده باشیم. و تلاش کنیم بطور برنامه ریزی شده در اعتراضات حضور داشته باشیم و با دخالت فعال خود و بردن  شعارهای متحدکننده و آزادیخواهانه  مهر خود را به اعتراضات مردمی بزنیم.

– برای تظاهراتها و فراخوانهایی که داده میشود از قبل شعارها و بنرهای خود را آماده کنیم و سازمانیافته و با برنامه در آنها شرکت کنیم.

– بکوشیم برای شرکت در تظاهراتها با روابطی که داریم هماهنگ کنیم تا بطور برنامه ریزی شده بتوانیم دخالتگر باشیم.  و بعد از هر حرکتی برای روزهای بعد و برنامه های آتی خود را آماده کنیم.

– با بردن شعارهای اعتراضی خود علیه کل حاکمیت وعلیه فقر، گرانی، تبعیض، نابرابری و برای داشتن زندگی انسانی ، تلاش کنیم عملا شعارهای انحرافی و تفرقه افکنانه را خنثی کنیم.   

– یک چالش ما با جمهوری اسلامی دستگیریهاست. همراه با خانواده ها برای آزادی بازداشت شدگان در مقابل مراکزی که آنها نگهداری میشوند، تجمع کنیم . زندانی سیاسی آزاد باید گردد یک شعار مهم تظاهرات ها باید باشد.

– با کمیته سازمانده و کانال جدید در تماس هر روزه باشید. از آنچه در خیابانها میگذرد گزارشات زنده تهیه کنید و همراه با عکس و فیلم برایمان ارسال کنید.

شعارهای سراسری:

“جمهوری اسلامی نابود باید گردد”، مرگ بر خامنه ای ” جمهوری اسلامی سرنگون، سرنگون”، “حکومت ضد زن نمیخواهیم، نمیخواهیم”، “زندانی سیاسی آزاد باید گردد”، “نه تهدید نه زندان دیگر اثر ندارد”، ” نه قومی نه مذهبی حکومت انسانی!”، “آزادی برابری اداره شورایی”،  “مرگ بر جمهوری اسلامی”، ” پولهای ما کجا رفت، تو جیب مسئولها رفت”.

– یک فاکتور سیاسی مهم در این شرایط به چشم آمدن حضور حزب کمونیست کارگری است. در هر کجا که میتوانید شعارهای حزب را بر در و دیوار بنویسید و با نوشتن نام حزب کمونیست کارگری در زیر شعارها، این حضور را به نمایش در آورید.

هر جا که امکانپذیر است روی پل ها و گذرگاه های پر رفت و آمد شعارها را روی بنر بنویسید و آویزان کنید و عکس بگیرید.

فراموش نکنید که در فیلم های ارسالی مکان و تاریخ حتما قید شود و از شعارها و بنرها عکس بگیرید و برایمان ارسال  کنید.

کمیته سازمانده حزب کمونیست کارگری

پیامگیر تلگرام:   @wpi_tamas

تلفن(  سيگنال ، واتساپ و تلگرام): ۰۰۴۴۷۴۳۵۵۶۲۴۶۲

4 مرداد 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *